آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

میرزایی‌نیکو: همه خواسته‌ها برای حل مشکلات کشور با وجود اینکه خواهان زیادی در مجلس دارد به در بسته می‌خورد



اخبار,اخبار سیاسی,میرزایی‌نیکو

قاسم میرزایی‌نیکو، عضو فراکسیون امید تاکید کرد: پیشنهاد حجاریان در خصوص حضور مشروط اصلاح‌طلبان در انتخابات نیاز به چکش‌کاری، بحث و بررسی دارد.

قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با اشاره به پیشنهاد سعید حجاریان مبنی بر حضور مشروط اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت: آقای حجاریان یک پیشنهاد داده، اما این پیشنهاد در جایی چکش‌کاری نشده است.

 

او در ادامه تاکید کرد: حجاریان تئوری‌های مختلفی را مطرح می‌کند که البته مبناها و جمع‌بندی‌هایی هم دارد، اما این پیشنهاد مورد ارزیابی سایر گروه‌های اصلاح‌طلب قرار نگرفته است. به هر حال یک سوال بزرگ این است که زحمات زیادی کشیده می‌شود و مردم را پای صندوق می‌آورند، اما چرا نتیجه آن تحقق خواسته مردم نیست؟

 

این نماینده مجلس ادامه داد: چگونه است که همه خواسته‌ها برای حل مشکلات کشور با وجودی اینکه خواهان زیادی در مجلس دارد به در بسته می‌خورد.

 

میرزایی‌نیکو با تاکید بر لزوم اثرگذاری احزاب در انتخابات گفت: اگر پای حزب در میان باشد می‌توان یقه یک نفر را گرفت. اینکه 130 یا 140 نفر از لیست امید به مجلس بیایند و اعضای فراکسیون امید در مجلس این تعداد نباشند چه علتی دارد؟

 

او با انتقاد از عملکرد نمایندگان در مجلس تصریح کرد: عکس‌العمل‌هایی باید در مجلس روی مواد مهم انجام می‌شد، اما هیچ اقدامی انجام نمی‌شود و همه منفعل عمل می‌کنند. این‌ها مواردی است که بخشی از آن بر می‌گردد به حاکمیت و نشان می‌دهد مجلس در راس امور نیست و یک بخش آن هم بر می‌گردد به اینکه نمایندگان آن‌طور که باید عمل نمی کنند و یک بخش دیگر هم به احزاب بر می‌گردد.

 

به گفته میرزایی‌نیکو اصلاح‌طلبان باید اصلاح اساسی در خودشان پدید بیاورند.

 

میرزایی‌نیکو با اشاره به حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی گفت: کاش ما با آقای روحانی شرط می‌کردیم، چون ما به آقای روحانی کمک کردیم رییس‌جمهور شود اما الان چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

 

او در پاسخ به سوالی پیرامون حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس تاکید کرد: الان نمی‌توان گفت که مردم به پای صندوق‌های رأی بیایند یا خیر. شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات نیاز به چکش‌کاری دارد و باید بحث و بررسی کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------