آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

رحمانی فضلی:‌ رسانه‌هایی که به دنبال شایعات اقتصادی هستند به قوه قضائیه معرفی می‌شوند



اخبار,اخبار سیاسی,رحمانی فضلی

وزیر کشور گفت:‌ برخی از رسانه‌ها تحلیل‌های نادرستی را در حوزه اقتصاد دارند و شائبه‌هایی را برای مردم فراهم می‌کنند که دو بار از سوی ستاد تذکر می‌گیرند و سپس اگر تذکرات را رعایت نکردند قوه قضاییه آنها را دعوت می‌کنند تا سیاست‌های را رعایت کنند.

به گزارش فارس، رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی اطلاع‌رسانی اقتصادی اظهار کرد: دوشنبه‌های هر هفته چنین جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم تا همه اخبار و اطلاعات در حوزه اقتصادی که موجب نگرانی و ابهامات را فراهم کرده است مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین در این جلسه مطالبات، وضعیت بازار،‌ تولید و واحدهای تولید مطرح می‌شود که ضمن پاسخگویی به شبهات راه‌حل‌هایی برای آن می‌یابیم.

 

وی افزود: مصوبات جلسه قبل امروز مورد بررسی قرار گرفت که در رابطه با موضوعاتی همچون اجاره‌بها، خودرو، ارز، طلا و موضوعاتی که در حوزه‌های تولید نگرانی‌هایی را برای مردم فراهم کرده بود. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت،‌ وزارت دارایی و دیگر دستگاه‌ها تصمیماتی اتخاذ شد که برخی از این تصمیمات در دولت، برخی در تنظیم بازار و برخی در تعزیرات پیگیری می‌شود.

 

وزیر کشور تصریح کرد: در جلسه هفتگی یکپارچگی و وحدت در حوزه اطلاع‌رسانی اقتصادی صورت می‌گیرد و قوه قضاییه فعال‌تر از گذشته همکاری‌های لازم را دارد. 

 

وی تصریح کرد:‌ بعضاً برخی از رسانه‌ها تحلیل‌های نادرستی را در حوزه اقتصاد دارند و شائبه‌هایی را برای مردم فراهم می‌کنند که دو بار از سوی ستاد تذکر می‌گیرند و سپس اگر تذکرات را رعایت نکردند قوه قضاییه آنها را دعوت می‌کنند تا سیاست‌های را رعایت کنند.

 

رحمانی فضلی اظهار کرد: با وجود فشارهای آمریکا و دشمنان باید تلاش کنیم اقدامات و مناسبات در روابط و ارائه کالاها در بازار منطقی صورت گیرد و بازار به گونه‌ای حرکت کند که آرامش نسبی را به وجود بیاورد. همچنین مشکلات باید در این زمینه رفع شود. 

 

وی خاطرنشان کرد: ما نظرات مردم را رصد می‌کنیم و آنها را به مسئولان انتقال می‌دهیم. آرامش بازار، پاسخ به مطالبات مردم و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی از اهداف این جلسه به شمار می‌رود.

 

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: باید روند به گونه‌ای باشد که در عرصه رسانه‌ای معقول‌تر عمل شود و کارشناسی‌تر باشد و فضای مجازی روال مناسبی را پیش گیرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------