آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

وزیر کشور: سبقت در گرفتن سمت بین مسئولان زیاد است/ مدیر سفارشی منصوب نکرده ام



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر کشور گفت: متاسفانه برای گرفتن مسئولیت رابطه ایجاد می شود و پشت سر هم پیگیری می‌شود تا برخی ها پست را بگیرند.

به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح جمعه در مراسم رونمایی از سند توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: چرا باید مجبور باشیم مدیری را منصوب کنیم که باج بدهد، من تا کنون زیر بار چنین اقدامی نرفتم و مدیر سفارشی منصوب نکرده‌ام مگر اینکه بدون اطلاع من در مجموعه‌ام اتفاق افتاده باشد.

 

رحمانی فضلی در ادامه با بیان اینکه هر استان باید اولویتش را بر اشتغال و تولید قرار دهد گفت: مدیران نباید از تهدیدهای امثال ترامپ بترسند، اینها ۴۰ سال است خط و نشان می‌کشند و هیچ کاری هم نتوانستند بکنند.

 

وی استانداران را والی دانست و افزود: استانداران با اختیاراتی که دارند می‌توانند کارهای بزرگی در استان‌ها انجام دهند و در شرایط تحریم از پتانسیل‌های موجود برای خودکفایی بهره ببرند.

 

وی با اعتراض نسبت به عملیاتی نشدن برنامه‌ها گفت: مدام می‌گوئیم چرا برنامه می‌نویسیم و عملیاتی نمی‌شود باید تحلیل کنیم چرا این‌طور می‌شود اما به نظر من بخش اعظم آن مربوط به ضعف نظام اداری است.

 

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان ما از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا قبایی برای خودشان درست کنند، اظهار کرد: همان روزهای اول پیش آمدن سیل و خسارت‌هایش، دشمنان تلاش کردند تفرقه ایجاد و مسئولان نظام را تخریب کنند اما در نهایت ما سربلند شدیم و به نحو مطلوبی حادثه پیش آمده مدیریت شد.

 

به گفته رحمانی فضلی ضرورت در شرایط تحریم اقتصادی سیل گونه اقدام شود و دستگاه‌های اجرایی و مردم پای کار بیایند و مشکلات را از سر راه بردارند.

 

وی ادامه داد: در عمل کار بزرگی انجام شد و چرا که امکان به وجود آمدن تداخل وجود داشت و این تداخل کار به معنی ناهماهنگی نیست.

 

وزیر کشور همچنین به برنامه ریزی های انجام شده در ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر برنامه‌ها اجرایی نمی‌شوند علتش منظومه‌ای کار کردن است و نظام اداری که معیوب است و پاسخگوی برنامه‌های مصوب نیست.

 

رحمانی فضلی ادامه داد: در همین کشور استان‌ها هر کدام به شیوه‌ای اداره می‌شوند و به تبع آن شهرستان‌ها و ادارات نیز همین‌گونه هستند و متغیرهای ثابت در حوزه‌های مختلف متفاوت است.

 

وی با بیان اینکه یکی از متغیرهای اصلی توسعه و پیشرفت مدیریت است، گفت: باید مدیران شایسته انتخاب شوند زیرا مدیرانی که سفارش شده از بالا می آیند جیره خوار دیگران هستند.

 

وی خطاب به مدیران اجرایی استان تاکید کرد: اگر این استان توسعه یافته یا همچنان درجا زده به مدیریت شما بر می‌گردد.

 

وزیر کشور با قدرشناسی از حمایت‌های مردم در ادوار مختلف عنوان کرد: مدیران باید قدردان مردم باشند و روزانه عملکردشان را ارزیابی کنند و اجازه ندهند حقی پایمال شود اگر اینچنین باشد نمی‌دانم چطور اینها عذاب وجدان نمی‌گیرند و در روز قیامت پاسخگوی اعمالشان باشند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------