آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

موضوع نامه نمایندگان مجلس به رئیس قوه قضائیه چیست؟



اخبار,اخبار سیاس

نماینده مردم تبریز در مجلس از تدوین نامه‌ای از سوی نمایندگان خطاب به رئیس قوه‌ قضائیه برای رسیدگی به تخلفات رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد.

به گزارش تسنیم، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه نمایندگان به آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه‌قضایئه برای برخورد با تخلفات رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد و گفت: این نامه را تدوین کرده‌ایم و در حال جمع‌آوری امضاء برای آن هستیم.

 

وی با بیان اینکه با همفکری که با 100 نماینده هم‌سو داشتیم قرار بر این شد تا سئوال از رئیس‌جمهور درباره سازمان خصوصی‌سازی را منتفی کنیم، ادامه داد:به دلیل اینکه پروسه سوال از رئیس‌جمهور قدری طولانی است تصمیم بر این شد تا از قوه‌قضائیه کمک بگیریم.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: 100 نماینده نیز طی تذکری به رئیس‌جمهور درخواست کرده‌اند که هرچه سریعتر رئیس‌ سازمان خصوصی‌سازی را برکنار و فرد دیگری را جایگزین‌ وی کند.

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اضافه کرد: در نامه‌ای که نمایندگان به  رئیس‌ قوه قضائیه نوشته‌اند درخواست داشته‌اند تا با غارتگران بیت‌المال برخورد شود و نتیجه را اعلام کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------