آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

مطهری: مدیران مدارسی که ترانه های سخیف را پخش کردند برکنار شوند



اخبار,اخبار سیاسی,مطهری

نائب رئیس مجلس درباره پخش ترانه سخیف و بی محتوا در مدارس گفت: وزیر آموزش و پرورش باید پاسخ دهد، مدیران این مدارس باید بلافاصله برکنار شوند.

به گزارش مهر، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، اسدالله عباسی نماینده مردم املش در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: جریانی که اخیراً در فضای مجازی پخش شده و خلاف شئونات اسلامی و انقلابی است، چیست، این جریان چرا در برخی مدارس مشاهده شده است.

وی خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خواهش من این است که سریعاً دستور فرمائید بررسی شود جریان این اتفاق چیست.

 

علی مطهری درباره پخش ترانه سخیف و بی محتوا در مدارس گفت: این موضوع مهمی است، اینکه در برخی مدارس ما ترانه‌ای که محتوای سخیفی دارد و با ساز و آواز و بزن و بکوب اجرا می‌کنند، دانش آموزان را وادار به حرکات خاصی می‌کنند؛ این قابل قبول نیست.

وی گفت: وزیر اموزش و پرورش باید پاسخ دهد، مدیران این مدارس باید بلافاصله برکنار شوند، این قابل قبول و تحمل نیست، به خصوص با محتوای اشعاری که در این ترانه پخش شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------