آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

شبستری: لوایح FATF در دستور کار کمیسیون هاست



اخبار,اخبار سیاسی,جواد مجتهد شبستری

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: CFT و پالرمو از دستور کار مجمع خارج نشده و سخنان مطرح شده گمانه زنی‌های بیخود است. این لوایح در کمیسیون‌ها مطرح بوده و دستورات لازم نیز به آنها داده شده است.

آیت الله جواد مجتهد شبستری در گفتگو با مهر، در مورد دستور جلسه روز آینده مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بحث زمان بندی مصوبات را در دستور کار داریم. دستور دو جلسه گذشته نیز به این موضوع اختصاص داشت و این جلسه هم ادامه همان صحبت‌ها را بررسی خواهیم کرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: باید در مورد مصوباتی که به مجمع ارجاع می‌شود و اختلافاتی که بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی است، نظر ما باید دارای زمانبندی باشد. این موضوع در جزئیات هنوز نیاز به بررسی دارد و باید زمانبندی به اقتضا مسائل مربوطه باشد.

 

وی همچنین ضمن اشاره به برخی ادعاها در مورد رد نهایی لوایح چهارگانه توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: CFT و پالرمو از دستور کار مجمع خارج نشده است. سخنان برخی را دیده‌ام که اینها تنها گمانه زنی‌های بیخود است. این لوایح در کمیسیون‌ها مطرح است و دستوراتی را نیز که لازم بود، به کمیسیون‌ها داده شده و آنها هنوز در حال بررسی هستند.

 

مجتهد شبستری در ادامه افزود: البته بنده نظر خود را در مورد این لوایح گفته‌ام و تابع نظر اکثریت هستم. البته تا به آنجایی که اطلاع دارم نظر اکثریت هم بر رد اینها است ولی فعلاً مطرح نشده و تا زمانی که در جلسه به صورت رسمی مطرح نشود، نمی‌توان اعلام نتیجه نهایی کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------