آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

کنایه محمود صادقی به نمایندگان مسئولیت‌گریز



اخبار,اخبار سیاسی,محمود صادقی

اقلیت بودن فراکسیون‌ها دلیلی برای مسئولیت گریزی آنها می‌شود؟ سوالی که محمود صادقی در توئیترش به آن پاسخ داده است.

به گزارش خبرآنلاین، سال آخر مجلس دهم است و بار انتقادات از مجلسی ها از هر طیفی که هستند بالا گرفته است. خاصه این روزها که مشکلات معیشتی مردم جدی تر شده است انتظارات از وکلای ملت هم بیش از گذشته شده است. در میان برخی خود را متعهد به تلاش بیشتر برای حل مشکلات مردم می دانند و برخی هم با توجیهات ریز و درشت بار اشکالات را بر دوش دیگران می اندازند. آنچنان که نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و از چهره های نزدیک به جبهه پایداری چند روز پیش در نطقی که در صحن علنی مجلس داشت به اصلاح طلبان و اعتدالیون تاخت و گفت «جای تردید نیست که وضع موجود و نابسامانی های ایجاد شده محصول دو تفکر اصلاحات و اعتدال است که با دست گرفتن فرمان دولت و مجلس این وضع را ایجاد کردند. (اینجا)

 

مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب مجلس که به مانند دیگر امیدی ها از اتفاقات رخ داده در انتخابات هیات رییسه مجلس و کم شدن وزنه امیدی ها در هیات رییسه ناراحت بود روز گذشته کنایه ای هم به نماینده رقیب زد و گفت«این رای که امروز داده شد نشان داد که اصلاح طلبان در اکثریت نیستند که بخواهید همه مشکلات را بر دوش آنها بیندازید.» 

 

اظهارات این دو نماینده مجلس اما با واکنش توییتری محمود صادقی نماینده تهران روبرو شده که تلویحا به هر دو نماینده مذکور کنایه زده است. او در صفحه‌ توئیترش نوشته است«اینکه این یا آن طیف در اقلیت است یا اکثریت ندارد توجیهی برای مسئولیت گریزی نمی شود.فراکسیون امید باید صادقانه به مردم گزارش دهد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------