آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

طیبه سیاوشی: امنیت روانی را از شهروندان تهرانی سلب کرده‌اند



اخبار,اخبار سیاسی,طیبه سیاوشی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در روزهای اخیر در تهران با مسئله‌ای فراتر از حجاب در جامعه مواجه هستیم که صرفا ایجاد محدودیت در پوشش مدنظر نیست و در واقع امنیت روانی را از شهروندان تهرانی سلب کرده است.

به گزارش خانه ملت، طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 4 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی اظهار داشت: در روزهای اخیر در تهران با مسئله ای فراتر از حجاب در جامعه مواجه هستیم که صرفا ایجاد محدودیت در پوشش مدنظر نیست و در واقع امنیت روانی را از شهروندان تهرانی سلب کرده است. نماینده مردم تهران در مجلس ، بیان کرد: حرکت در این جهت و پافشاری بر آن علاوه بر زیر پا گذاردن حقوق شهروندی در نهایت منجر به خدشه بر اعتبار و حرمت قانونی نهادهای صیانت کننده از امنیت جامعه خواهد شد. وی افزود: کلیپ منتشر شده دستگیری یک دختر تحت هر عنوانی رفتار دستگیرکنندگان را توجیه نمی کند. سیاوشی ادامه داد: براساس گزارش منتشر شده مرکز پژوهش های مجلس نشان داده شد که ارزشمندی حجاب در جامعه دچار تحول شده است و براساس تحقیقات تعریف عرفی و تعریف فقهی حجاب متفاوت است و بیشتر افراد تلقی عرفی از حجاب دارند که به هیچ وجه مورد توجه سیاستگذاران نیست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------