آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

تی‌شرت پوشیدن نماینده مجلس دردسر آفرید/ درخواست تجمع اعتراضی بعد از نماز جمعه امروز



اخبار,اخبار سیاسی,غلامرضا تاجگردون

تی شرت پوشیدن یک نماینده مجلس حین بازدید از یک پروژه کشاورزی در دشت لیشتر گچساران استان کهگیلویه و بویر احمد ، دردسر آفرید.

به گزارش ایلنا، غلامرضا تاج گردون  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی که در بازدید از یک پروژه کشاورزی و به دلیل گرمای بیش از حد هوا ، تی شرت آستین کوتاه سفید  پوشیده بود مورد انتقاد برخی از حزب الله گچساران قرار گرفت.

 

منتقدان در پی این اتفاق،  با انتشار بیانیه‌ای بدون امضاء از نمازگزاران امروز جمعه -10 مرداد ماه- خواسته‌اند در اعتراض به پوشش لباس آستین کوتاه سفید تاجگردون تجمع اعتراضی کنند. بخشی از  این بیانیه که در فضای مجازی دست به دست می شود به شرح زیر است: 

 

« حزب الله گچساران به پاخیزید ، امروز نماد این شهر یک تی‌شرت پوش شده است. روزی گچساران را با نام متقی کاشان ها ،بشار ها ،پرهو‌ها و خواجه‌زاده‌ها می‌شناختند...اما امروز  حیا و سکوت ما  باعث گشته که فردی به نقاب نماینده مردم شهید پرور و ایثارگر این دیار در مجلسی که حاصل خون شهداست، حتی در پوشش خود رسما غربگرایی را گسترش و ترویج دهد و تی‌شرت پوش از خود عکس در اینستا بگذارد. 

 

ما جمعی از جوانان انقلابی از عموم مردم قدرشناس و شهیدپرور، دعوت می کنیم تا پس از نماز جمعه این هفته، در اعتراض به رفتارهای زشت و زننده تاج گردون و امثال ایشان که دل در گرو اربابان غربی خود دارند، تجمع نماییم تا نشان دهیم که نماد گچساران، شهدایی بودن که کفن بر تن کردند و در راه اسلام خون خود را دادند،نه آنانی که امروز تی شرت می پوشند و فراموش کرده اند که اینجا گچساران گوشه ای از ایران اسلامی است که همواره در ولایتمداری پیشتاز بوده است...

 

سکوت لشکر حزب‌الله باعث جری‌تر شدن این وطن فروشان خواهد شد و دور و دیر نیست که فردایی پرچم آمریکا بر تن کنند و جولان دهند. مسلم است که نماینده ای که این چنین لباس می پوشد موافق با بی حجابی زنان است و فرداها احتمال دارد ویدیو و تصویر برای آن خانم معلوم الحال نوکر آمریکا ارسال کند و خاک این مرزو و بوم را لخت و عور نشان دهد..»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------