آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

انتقاد پزشکیان از مسئولان: به شعارهایی که در انقلاب می‌دادیم، عمل کردیم؟



اخبار,اخبار سیاسی,مسعود پزشکیان
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الان، پول، ثروت، علم و قدرت داریم اما ایمانی که زمان انقلاب داشتیم را نداریم، گفت: دنیا ما را فریب داده است و به دنبال علم، قدرت و شهرت افتاده‌ایم، برای حل مشکلات ما باید دست به دست هم دهیم.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در همایش نهضت عاشورا و نقش آن در حرکت های اصلاح طلبانه اظهار کرد: اگر هر فردی به دنبال برطرف کردن عیب‌های خود باشد، تمامی مشکلات  حل می‌شود، مشکل اینجا است که ما خودمان را ول کرده و به دنبال نقد دیگران هستیم.

 

 وی اضافه کرد: اگر ما در منطقه اول نشدیم، به این دلیل است که حرفی را زده و به آن عمل نکرده‌ایم، چون موفق نشده‌ایم به زمین و زمان بد و بیراه می‌گوییم.

 

وی با تاکید بر این که اگر حرفی را زده و به آن عمل نکنیم، در روز قیامت در مورد آن حرف از ما سوال می‌شود و مسئول هستیم، بیان کرد: خداوند کسانی را که مدعی هستند، ایمان آورده‌اند به حال خود رها نمی‌کند. ما مدعی هستیم که راه، دین و مذهب ما بهترین است، اما باید دید آیا در جامعه نیز بهترین هستیم؟. آیا به شعارهایی که در انقلاب می دادیم، عمل کردیم؟.

 

 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نماینده، مدیر و یا مسئول هستیم و شعار می‌دهیم، اما عمل نمی‌کنیم و در مجلس امام حسین (ع) می‌نشینیم و برای او گریه کرده و هر کاری که خواستیم انجام می‌دهیم.

 

وی تاکید کرد: اگر حرفی می‌زنید به آن عمل کنید و حتی سر دشمنان هم کلاه نذارید. کسانی پیمان خود را با امام حسین (ع) شکستند که خودشان به ایشان نامه نوشته و او را دعوت کرده بودند.

 

 وی در ادامه با بیان اینکه اصلاح طلبی به معنی تغییر است، خاطرنشان کرد: برای ایجاد تغییر در جامعه باید رفتار خودمان، اهداف و نگاهمان را نیز اصلاح کنیم.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان متذکر شد: اگر قرار بود با روندی که ۴۰ سال در پیش گرفته‌ایم، در منطقه اول شویم تا به حال شده بودیم، با ادامه این روند تغییر ممکن نیست.

 

بر اساس این گزارش، همایش نهضت عاشورا و نقش آن در حرکت های اصلاح طلبانه توسط انجمن اسلامی معلمان تبریز در تالار لعل دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز با حضور جمعی از سیاسیون و اصلاح‌طلبان استان، برگزار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------