آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

مقام امنیتی عراق، ادعای دستگیری زم در نجف را تکذیب کرد



اخبار,اخبار سیاسی,روح الله زم
رییس کمیسیون امنیت شورای استان نجف، ادعاهای مطرح شده در خصوص دستگیری روح الله زم در این شهر و تحویل آن به مقامات ایرانی را نادرست خواند و آن را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا، "جواد الغزالی" روز جمعه به پایگاه خبری "بغداد الیوم" گفته است که آنچه برخی رسانه های خارجی درخصوص انجام عملیات دستگیری روح الله زم در نجف و تحویل او به مقامات ایرانی منتشر شده است، صحت ندارد. 

 

وی گفت: در پی انتشار چنین خبری در  رسانه های خارجی و برخی شبکه های اجتماعی داخلی، موضوع را از طریق نهادهای امنیتی نجف پیگیری کردیم و مشخص شدن که چنین امری واقعیت ندارد و هیچ فردی با تابعیت ایرانی بازداشت نشده است. 

 

الغزالی افزود: تنها یک ایرانی در روزهای اخیر در حرم مطهر امام علی (ع) بازداشت شد که دستگیری او ابتدا به ظن داشتن مواد منفجره بود اما بعدا مشخص شد که مورد مربوط به باطری های تلفن همراه بوده اما همچنین مقداری نیز مواد مخدر از وی کشف و ضبط شد. 

 

در پی دستگیری روح الله زم، رسانه های غربی تلاش  کردند به گونه ای آن را به عراق مرتبط کنند و یک بار  از دستگیری او در اربیل عراق و بار دیگر در نجف خبرسازی کردند تا - به گفته برخی ناظران - خط خبری همیشگی خود را مبنی بر دخالت ایران در امور داخلی عراق و یا فعالیت نیروهای ایرانی در این کشور را به مخاطب القا کنند.

 

پیش تر وزارت داخله اقلیم کردستان عراق نیز ادعای برخی رسانه های غربی مبنی بر دستگیری نامبرده در اطراف شهر اربیل را نادرست خوانده و آن را تکذیب کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------