آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

فرمانده کل سپاه: دشمن را تا قبرستان آرزوهای شکست‌خورده‌اش بدرقه خواهیم کرد



اخبار,اخبار سیاسی,فرمانده کل سپاه
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مجموعه تلاش‌هایی که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در سراسر کشور صورت می‌گیرد نشان دهنده این است که نبض و قلب سازندگی در کشور ما به رغم تمام فشارهایی که دشمنان به ما تحمیل می کنند همچنان در حال تپش است.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در سفر یک روزه خود به استان البرز و در حاشیه  بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی آبیک- چرمشهر در جمع خبرنگاران افزود: حیات اقتصادی کشور رو به رشد است و ما در حال سبقت گرفتن از فشارها و آرزوهای دشمن هستیم و کم کم آن ها را تا قبرستان آرزوهای شکست خورده شان بدرقه خواهیم کرد.

 

وی در آزاد راه آبیک - چرمشهر اظهار داشت: این کنارگذر جنوبی به طول ۱۵۸ کیلومتر یک آزاد راه فوق العاده زیبا و بزرگ است که ترافیک ورودی شهرهای کرج و تهران را مهار می کند.

 

سردار سلامی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه حدود یک و نیم تا ۲ ساعت زمان سفر از غرب و شمال غرب کشور به سمت شرق  کاهش می یابد.

 

وی گفت: راه اندازی این کنارگذر در اشتغالزایی موثر است زیرا در حواشی این کنارگذر تاسیسات و خدماتی ایجاد خواهد شد که به اشتغال ملی کشور کمک خواهد کرد.

 

فرمانده کل سپاه افزود: این پروژه شامل چهار قطعه است که ۲ قطعه آن تا پایان سال جاری و ۲ قطعه دیگر هم در نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی اضافه کرد: در قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) تلاش شبانه روزی خود را معطوف کرده اند تا این کنارگذر هر چه سریعتر به بهره برداری برسد تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

 

سردار سلامی با بیان اینکه دور اول سفر استانی در سراسر کشور در حال انجام است، گفت: با پایان دور اول سفرها فوری دور دوم شروع می شود و این زنجیره ادامه می یابد تا اهداف مان تحقق یابد.

 

وی افزود: در البرز و دیگر استان ها ضمن بازدید از پروژه های قرارگاه خاتم ، پروژه های محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی را نیز دنبال می کنیم.

 

مبارزه با فقر و محرومیت همچون مبارزه با یک دشمن سرسخت

 

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: هدف اصلی در اجرای پروژه ها این است که با محرومیت و فقر همچون یک دشمن سرسخت مبارزه کنیم تا آن را کاملا از بین برده و منهدم کنیم.

 

وی ادامه داد: همانطور که دشمنانمان را در مرزها مهار کردیم و آن ها را هزاران کیلومتر به عقب راندیم، فقر و محرومیت را هم از این سرزمین کوچ خواهیم داد.

 

فرمانده کل سپاه گفت: من معتقد هستم که تا زمانیکه وجود نیروهای گرانقدر انقلابی و بسیجی وجود دارد که می توانند هر دشمنی و هر پدیده سرسختی را با هر شدت و حدتی که دارند سرکوب کنند، این مشکلات آسان تر خواهد بود.

 

سردار سلامی تاکید کرد: در این جنگ اقتصادی با هدایت های رهبر عظیم الشان اراده کرده ایم تا آخر پای مردم بایستیم و برای تحقق آرمان های بلند انقلاب بایستیم.

 

وی گفت: این پروژه ها وقتی طراحی و تعریف می شود یکی از اهداف اصلی آن اشتغالزایی است چون بیکاری را مادر تمام مشکلات و مصیبت ها می دانیم و اشتغالزایی یکی از هدف های مهم و کلیدی ماست.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر یک روزه خود به استان البرز ضمن بازدید از تعدادی از پروژه های عمرانی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در آیین بهره برداری از یک هزار و ۲۰۰ طرح خدمات رسانی،‌محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی استان البرز شرکت کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------