روحانی: ورزش برای دولت یک کار زینتی و فرعی نیست‌



اخبار,اخبار سیاسی,روحانی
رئیس جمهور در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی استان یزد اظهار داشت: ورزش برای دولت یک کار زینتی و فرعی نیست.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی در آیین افتتاحیه پروژه های ورزشی یزد که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: همه گزارش‌هایی که از پیروزی های منطقه ای و بین المللی ورزشکارانمان ارائه شد برای همه ما موجب شعف است و برای همه این ورزشکاران آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم در صحنه های بعدی هم بتوانند موفقیت های خوشحال کننده برای ملت عزیز ما کسب کنند.

 

وی تصریح کرد: از این که تا پایان سال 1500 زمین چمن مصنوعی در اختیار مردم قرار می گیرد همه خوشحال شدیم چرا که ورزش یک کار فرعی و زینتی برای ما نیست، ورزش به تعبیر مقام معظم رهبری، برای جوانان مستحب، برای میانسالان و بزرگسالان واجب است.

 

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سن انسان که بالا می رود بدون ورزش و نرمش نمی تواند زندگی کند به علاوه اینکه ورزش می تواند به ما صحبت و سلامتی بدهد.

 

روحانی خاطرنشان کرد: این مهم است که انواع ورزش هایی که مردم ما به آن علاقه مند هستند را ترویج کنیم از جمله ورزشهای سنتی و برخی ورزشهایی که فراموش شده را امیدواریم که بتوانیم احیا کنیم.

 

رئیس جمهور در ارتباط با پروژه‌های افتتاحی این سفر در استان یزد گفت: اینکه 10 پروژه در استان یزد افتتاح می شود و 6 مورد آن در روستاها است واقعا خوشحال کننده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------