آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

امیری: حجتی ۶ ماه پیش استعفا داده بود



اخبار,اخبار سیاسی,حسینعلی امیری
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: محمود حجتی شش ماه پیش به خاطر کسالت جسمانی از وزارت جهاد کشاورزی استعفا داد ولی رئیس‌جمهور استعفایش را نپذیرفته بود.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره دلیل استعفای محمود حجتی اظهار کرد: حجتی از وزرای باسابقه، با تجربه و انسانی مومن است که به یک خانواده شهیدپرور تعلق دارد که در وزارت جهاد کشاورزی دولت‌های یازدهم و دوازدهم عملکرد موفقی داشت.

 

وی ادامه داد: حجتی از پنج – شش ماهه پیش به خاطر کسالت جسمی چند بار درخواست استعفا داده بود ولی رئیس‌جمهور با توجه به موفقیت‌های وی با استعفایش موافقت نکرد و از او خواست تا به کارش ادامه دهد اما از یک ماه پیش که کسالت جسمانی حجتی بیشتر شد، وی بر استعفایش اصرار کرد و رئیس‌جمهور هم آن را پذیرفت.

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همچنین با بیان اینکه استعفای حجتی ربطی به موضوع استیضاحش در مجلس نداشت، تصریح کرد: من از پنج – شش ماه پیش در دولت شاهد بودم که حجتی اصرار داشت که رئیس‌جمهور استعفایش را بپذیرد.

 

امیری درباره آخرین وضعیت تشکیل وزارت بازرگانی نیز گفت: گزارش تشکیل این وزارتخانه در کمیسیون اجتماعی مجلس است و پس از بررسی به صحن مجلس می‌آید. در شرایط تحریمی تشکیل این وزارتخانه برای کشور مهم است و امیدوارم که نمایندگان به تشکیل این وزارتخانه رای مثبت بدهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------