آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

در جلسه شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان؛ ابراز هم‌دردی با آسیب‌دیدگان اعتراضات سهمیه‌بندی بنزین



اخبار,اخبار سیاسی,شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان
بیست‌وپنجمین جلسه شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان با حضور اعضاء تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه با آسیب‌دیدگان و خانواده‌های جان‌باختگان اعتراضات پس از اعلام نرخ جدید بنزین، ابراز همدردی شد و بر شناسایی آمرین و عاملین این خشونت‌ها و التیام زخم‌های به‌جا مانده تأکید شد و از نهادهای مسئول و رسانه ملی خواستند فرصت لازم را برای بیان و طرح اعتراضات مردم فراهم کنند و  اجازه ندهند رسانه‌های برون‌مرزی با بهره‌برداری از این اعتراضات بر شکاف‌ها و بی‌اعتمادی‌ها دامن بزنند.

 

اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان ضمن درک شرایط خطیر کشور و فشارهایی که بر گرده مردم سنگینی می‌کند، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های کشور برای پیگیری خواست و مطالبات مردم، از همه نخبگان، زنان و مردان واجد صلاحیت و سلامت دعوت کردند تا در مهلت مقرر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کنند و اجازه ندهند شأن و جایگاه نهاد قانون‌گذاری کشور از رأس به حاشیه برود.

 

همچنین این شورا تأمین الزامات انتخابات پرشور، عادلانه و بر اساس رعایت مُرّ قانون را لازمه و شرط اصلی مشارکت و اعتماد مردم به صندوق‌های رای و انتخابات برشمردند و از نهادهای نظارتی و اجرایی خواستند، با رعایت قانون نسبت به تأمین این الزامات متعهد باشند.

 

در این جلسه جزئیات طرح سرا با اصلاحات انجام‌شده که از سوی احزاب به کارگروه راهبردها پیشنهاد شده بود، تصویب شد و با رأی اعضاء آقایان گرامی‌مقدم و مصلحی به ترکیب اعضای حقیقی شورای مرکزی ستاد انتخابات شورای عالی اضافه شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------