آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: مصلحت مردم دلیل لغو استیضاح وزاری نفت و کشور بود/ افزایش قیمت بنزین اشتباه بود



اخبار,اخبار سیاسی,اسدالله عباسی
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: اگرچه معتقد هستم افزایش قیمت بنزین کار اشتباهی بود اما با توجه به انتخابات پیش رو و فرمایشات مقام معظم رهبری بهتر است مصلحت کشور را در نظر داشته باشیم و منتفی شدن استیضاح ۲ وزیر نیز در این راستا بود.

به گزارش تسنیم، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر با اشاره به مطرح شدن استیضاح وزیر کشور و وزیر نفت در مجلس اظهار داشت: اصلاح یکباره قیمت بنزین و نارضایتی‌های مردم موجب شده بود که نمایندگان مجلس طرح استیضاح 2 وزیر را مطرح کنند اما در یک اقدام غیرحرفه‌ای و غیرمنطقی امضای خود را پس گرفتند.

 

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر در نظر گرفتن شرایط حساس فعلی تصریح کرد: اگرچه معتقد هستم افزایش قیمت بنزین کار اشتباهی بود اما با توجه به انتخابات پیش رو و فرمایشات مقام معظم رهبری بهتر است مصلحت کشور را در نظر داشته باشیم و منتفی شدن استیضاح 2 وزیر نیز در این راستا بود.

 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسب رضایت مردم و پاسخگویی به مشکلات آنها زمینه‌ساز انتخابات پرشور است خاطرنشان کرد: عدم رعایت اخلاق در فضای سیاسی و انتخاباتی کاملاً مذموم است و هر کسی که اخلاق را رعایت نکند جایگاهی بین طرفداران بنده ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------