آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

رونمایی فرید مدرسی از یک محفل خاص در شهر قم!



اخبار,اخبار سیاسی,فرید مدرسی
فعال رسانه‌ای با انتشار توییتی نوشت: ‏محفلی در ⁧قم⁩ راه افتاده با عنوان "شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی" علیه این و آن، فلان نهاد و بهمان جریان و تصمیمات ملی⁧ تور قم‌گردی⁩ برگزار می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، فرید مدرسی در توییتی از فعالیت یک محفل خاص در قم خبر داد. او نوشت: ‏محفلی در ⁧قم⁩ راه افتاده با عنوان "شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی" علیه این و آن، فلان نهاد و بهمان جریان و تصمیمات ملی⁧ تور قم‌گردی⁩ برگزار می‌کند. در گذشته علیه زعما، فضلا و اساتید قم این روال را برگزیده بود؛ تازگی کارش را توسعه داده است. ‏هیچ‌گونه اطلاعی از حامیان این محفل ندارم.

 

مدرسی هم‌چنین در توییت دیگری خطاب به حجت‌الاسلام پناهیان نوشت: ‏آقای ⁧علیرضا پناهیان⁩ گفته "چه اشکالی در تبلیغ دین وجود دارد در جامعه‌ای با بالاترین زمینه برای پذیرش دین و بیشترین تمایلات معنوی، افرادی با شعارهای ضددینی در انتخابات‌ها مورد اقبال قرار می‌گیرند؟!" ‏مشکل شمایید و تبدیل کردن دین، به بازیگری سیاسی و ناسزاگویی به رقیب با ادبیات دینی.

اخبار,اخبار سیاسی,فرید مدرسی
اخبار,اخبار سیاسی,فرید مدرسی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------