آخرین اخبار سیاسی

سلیمی نمین ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم

سلیمی نمین در ادامه تصریح کرد: در مجموع به نظر می‌رسد مسئله اول این است که باید بر روی اشتراکات کار کنیم. به بیان دیگر آنچه مسلم است، این…

واکنش آیت الله امجد به اتفاقات اخیر کشور: از مردم عذر بخواهید/ چرا عزای عمومی اعلام نمی‌شود؟



اخبار,اخبار سیاسی,آیت الله امجد
آیت الله محمود امجد به مناسبت اتفاقات اخیر در پیامی نوشت: اگر چه فاجعه سقوط هواپیمای مسافربری و علت آن به قدر کفایت برای ما مصیبت بار هست لکن بی صداقتی و بی کفایتی … در‌ برخورد با این موضوع، مصیبت اعظم است.

به گزارش انصاف نیوز، وی در این پیام با انتقاد از خلاف واقع گویی، نوشته است: اکنون نیز تنها‌راه، بازگشت به خدا و حقیقت و صداقت‌ است. از مردم عذر بخواهید. کشور ماتم زده است. چرا عزای عمومی اعلام نمی‌شود؟ بگذارید به همان نحو که مردم با اختیار خود‌ برای تشییع جنازه شهید سلیمانی که او را سرباز صادقی برای کشور خود می‌دانستند، شرکت کردند، اکنون نیز در تشییع شهدای این حادثه تلخ شرکت کنند و حرف خود‌ را به گوش شما برسانند.

 

امجد با تاکید بر این که نباید اشتباهات گذشته رخ بدهد، نوشته است: این مردم همان مردمی هستند که در زمان دفاع مقدس آن چنان اعتماد راسخی به امام و مسوولان داشتند. با این مردم بازیگری نکنید و فرصت‌ها‌ را قدر بدانید‌. اینجانب این فاجعه و این ماتم را به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------