آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

انتقادات عجیب علم الهدی از تعطیل شدن فعالیت‌های اجتماعی و مذهبی بخاطر کرونا



اخبار,اخبار سیاسی,علم الهدی
خطیب جمعه مشهد گفت: امروز متأسفانه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و دینی جامعه به‌صورت منفعلانه، به تعطیلی کشیده شده است و مسؤولان اداره این امور، مدیریت خود را با تعطیل کردن و دربستن‌های انفعالی اجرا کرده‌اند.

به گزارش فارس، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز به دنبال تداوم تمهیدات بهداشتی و پزشکی برای پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرها و استان‌های کشور و برگزار نشدن نمازجمعه این هفته مشهد، در قالب دومین خطبه مکتوب، نکاتی را بیان کرد.

 

خطیب جمعه مشهد بیان کرد: با توجه به اینکه این هفته، دومین هفته‌ای است که نماز جمعه با اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تعطیل شده است، بنده بر خود لازم می‌دانم نکاتی را به نمازگزاران همه هفته عرض کنم.

 

وی با بیان این موضوع که پیشامد و گسترش بیماری کرونا در کشور، نمایشی از ایثارگری عزیزان انقلابی را در برابر بینش جهانیان قرار داد، افزود: جهادگران عرصه‌های پزشکی و بهداشتی در ابعاد مختلف، در جبهه مبارزه با این ویروس خطرناک فراگیر فداکاری می‌کنند و با اخلاص، در درگاه خدا ارزشمندترین عبادات را در روزها و شب‌های ماه رجب به‌جا می‌آورند. امید است این عزیزان در تبار مخاطبان «این الرجبیون» قرار گیرند.

 

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: با انتشار عرایض بنده در مصاحبه با صداوسیمای خراسان رضوی، در رسانه‌ها و فضای مجازی اشتباهی برای برخی افراد ازجمله آشنایان گذشته بنده، پیش آمد که از این مطالب به تغییر روش تعبیر کرده‌اند؛ درحالی‌که نظر و شیوه حقیر تغییری نکرده است و آنچه در گذشته مورد انتقاد من بوده و هم‌اکنون هم بر آن ثابت هستم، این است که درپی پیشامد و گسترش این بیماری، عکس‌العمل مسؤولین، بی‌تفاوتی و حذف صورت مسئله در مدیریت‌های فرهنگی و اقتصادی کشور است.

 

خطیب جمعه مشهد تصریح کرد: امروز متأسفانه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و دینی جامعه به‌صورت منفعلانه، به تعطیلی کشیده شده است و مسؤولان اداره این امور، مدیریت خود را با تعطیل کردن و دربستن‌های انفعالی اجرا کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: بر اساس آنچه مورد نظر کارشناسان و متخصصین پزشکی و بهداشتی است، مبدأ انتشار این ویروس، اجتماعات و ارتباطات اشخاص است.

 

آیت الله علم الهدی بیان کرد: اما این به معنی توقف همه فعالیت‌های اجتماعی که مردم غیور و انقلابی ما را پای این نظام و انقلاب نگه می‌دارد، نیست؛ بلکه می‌شود این قبیل برنامه‌ها را در قالب پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و پزشکی اجرا کرد.

 

امام جمعه مشهد گفت: نمونه این فعالیت‌های هماهنگ، احیا و اقامه بیش از یک هزار مسجد در شهر مقدس مشهد و اجرای برنامه‌های حساب‌شده در مدیریت حرم مطهر و صحن‌های عتبه مقدسه امام هشتم (ع) است.

 

وی افزود: چه خوب است مدیران مسؤول کشور نسبت به‌تمامی برنامه‌های اجرایی و عملیاتی کشور از جهادگران مخلص جامعه پزشکی پیروی کرده مجاهدانه در احیای فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی فعالیت نمایند و الگویی برای تمام جوامع درگیر با این عارضه در جهان شوند.

 

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: قابل توجه عزیزان انقلابی عرصه مقاومت در استکبارستیزی، استکبار جهانی به سرکردگی شیطان کبیر، آمریکا، از موج فراگیر اسلام در جهان به وحشت افتاده و از کنترل آن عاجز مانده است.

 

خطیب جمعه مشهد گفت: بنابراین به آخرین طرح شیطانی خود که نسل‌کشی مسلمانان است، دست زده و در اجرای این طرح شوم، درصدد استخدام مزدورانی سرسپرده برآمده است.

 

وی با بیان ایکه کشور گسترده هند با سابقه ریشه‌دار در فرهنگ‌سازی به‌وسیله دستگاه حاکمه مزدور، میدان جولان این توطئه شیطانی قرار گرفته است، اظهار کرد: این ننگ و عار برای ملت فرهنگ‌دوست و فرهنگ‌ساز هند که روزی الگوی استعمارستیزی با پیشوایی قهرمانی نامدار همچون گاندی بوده‌اند و امروز کشورشان به‌وسیله حکام کافر و بیگانه‌پرست غرب‌زده، بازیچه اسلام‌ستیزی شیطان بزرگ بشریت قرار گرفته و کشتارگاه پیر، جوان، زن و کودک بی‌گناه مسلمان واقع شده، مایه بسی تأسف است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------