آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

غلامرضا منصوری: با باز شدن مرزها باز خواهم گشت/ قاضی فراری بستری در بیمارستان پروفسور سمیعی



اخبار,اخبار سیاسی,غلامرضا منصوری
حجت‌الاسلام «غلامرضا منصوری»، بازپرس پیشین دادسرای فرهنگ و رسانه و قاضی دادگستری که یکی از متهمان پرونده‌ی اکبر طبری‌ست و به گفته‌ی نماینده‌ی دادستان از کشور فرار کرده است اعلام کرد که با باز شدن مرزها صد در صد به کشور باز خواهد گشت.

به گزارش انصاف نیوز، متن کامل اظهارات آقای منصوری در ویدئویی که از او در فضای مجازی منتشر شده را در ادامه می‌خوانید:

 

«چند روز قبل مطلع شدم کیفرخواستی علیه من صادر و به دادگاه ارسال شده است. از وکیلم خواستم به دادگاه مراجعه و اعلام کند من با باز شدن مرزها صد در صد به کشور باز خواهم گشت.

 

و از طرفی عرض می‌کنم حضرت امیر (ع) فرمودند: «اگر بینی مومن را با شمشیرم قطع کنم که من را دشمن بدار، دشمن نمی‌دارد»؛ من به جمهوری اسلامی و رهبری عزیز و عدالت دستگاه قضایی ایمان کامل و اعتقاد راسخ دارم و خداوند را شاکرم که توفیق عنایت فرمود حدود سی سال در دستگاه قضایی خدمت کنم و به این خدمتم افتخار می‌کنم.

 

و به آن یاوه‌گویانی که می‌خواهند از عدم حضورم سوءاستفاده کرده و آن را پشت کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور تلقی کنند عرض می‌کنم من هرگز و هرگز و هرگز به جمهوری اسلامی و کشورم پشت نمی‌کنم. و در یک جمله جمهوری اسلامی را حرم می‌دانم.

 

و از طرفی چون به موقع نتوانستم به کشور مراجعه کنم و ملبس به لباس طلبگی هستم و این خبر موجب شد که احساسات دینی مردم خدشه‌دار شود از مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، مردم عزیز و خانواده‌های شهدا عذرخواهی می‌کنم.

 

مرزها هنوز بسته است، از دیروز هم هر چه تلاش کردم نتوانستم مسیری برای بازگشت پیدا ولیکن ان‌شاءالله فردا حتما به سفارت جمهوری اسلامی مراجعه می‌کنم تا مقدمات برگشتم به کشور و شرکت در جلسه‌ی دادگاه و دفاع را فراهم کنم»

 

قاضی فراری بستری در بیمارستان پروفسور سمیعی/ غلامرضا منصوری کجاست؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: پرونده اکبر طبری با داشتن ۲۲ متهم یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین پرونده‌هایی است که رسیدگی به آن از چند روز پیش آغاز شده و یکی از متهمان آن غلامرضا منصوری است.

 

منصوری قاضی است که ضمن دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه هم اکنون از کشور گریخته و متهم ردیف نهم پرونده فساد‌های اکبر طبری شناخته می‌شود.

 

منصوری که در زمان وقوع جرایم به عنوان قاضی وقت اجرای لواسان فعالیت داشت، برای مشارکت در اقدامات غیرقانونی خود از حسن نجفی متهم ردیف دوم پرونده مبلغ ۵۰۰ هزار یورو به عنوان رشوه دریافت کرده است.

 

غلامرضا منصوری که پیش از این به عنوان بازپرس شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه فعالیت داشته، قاضی نام آشنایی در میان روزنامه‌نگاران است.

 

این قاضی اوایل دهه ۹۰ برای تعداد بسیاری از روزنامه‌نگاران احکامی صادر کرد که حالا پس از انتشار خبر متهم بودن منصوری تعدادی از آن‌ها از عادلانه نبودن روند رسیدگی این قاضی به پرونده‌شان سخن گفتند و واکنش‌هایی از خود نشان دادند.

 

البته گفته می‌شود این قاضی که هم اکنون از کشور گریخته در بیمارستان پروفسور سمیعی در آلمان بستری است و عده‌ای از ایرانیان مقیم آلمان هم تصمیم گرفتند تا به نشانه اعتراض مقابل این بیمارستان تجمع کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------