آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

امام جمعه موقت یزد بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت



اخبار,اخبار سیاسی,امام جمعه موقت یزد
حجت‌الاسلام والمسلین سیدمحمدجواد آیت‌اللهی، امام‌جمعه موقت یزد که چندی قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، عصر امروز (سه‌شنبه) دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری حوزه، امام جمعه موقت یزد چند روز قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد بستر شده بود که در روزهای اخیر وخامت وضعیت جسمانی وی شدت گرفته بود.

 

آیت‌اللهی امام‌جمعه موقت شهر یزد و از علمای مورد احترام مردم دارالمومنین یزد بود، که سال‌ها به عنوان امام جمعه موقت یزد در سنگر نماز جمعه حضور داشت.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد با تایید درگذشت این عالم ربانی ‌اظهار داشت: عصر امروز (سه شنبه) با وجود تلاش فراوان کادر درمان برای احیای علائم حیاتی ایشان، بر اثر شدت بیماری درمان موثر واقع نشد و حجت الاسلام والمسلمین آیت اللهی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

خبرگزاری جمهوری اسلامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلین سید جواد آیت‌اللهی، امام‌جمعه موقت یزد را به مردم دارالمومنین تسلیت می گوید.

 

ایشان در26 خرداد 1349 شمسی در شهر یزد متولد و از دوران کودکی از استعداد و حافظه ای قوی برخوردار بودند چنانکه در 6 سالگی بخش زیادی از آیات قرآن کریم را از حفظ داشتند . از ده سالگی و در اوج انقلاب اسلامی ایران ، ضمن تحصیل، نزد پدر بزرگوارشان به تحصبلات مقدماتی علوم دینی پرداختند . پس از مدتی وارد حوزه علمیه یزد شدند و در مدرسه خان سکنی گزید.

 

مقدمات و بخشی از سطح را نزد استادانی چون حجج اسلام و حضرات آیات حاج شیخ محمد صمدی ، حاج شیخ مرتضی میرزائی ، حاج شیخ غلامرضا ریسمانیان ، شیخ محمد رحیمی ، حاج شیخ میرزا حسن ابوترابی ، حاج سیٌد صدر الدین طباطبائی و حاج شیخ محمود علومی فرا گرفت و در 14 سالگی در حرم مطهر حضرت ثامن الائمٌه حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) به دست پدر بزرگوارشان به لباس سیادت روحانیت ملبس شد. سپس برای ادامه تحصیل رهسپار حوزه علمیه قم شد و سطح عالی را نزد حضرات آیات  اعتمادی ، محمدی ، دوز دوزانی، پایانی و موسوی تهرانی به پایان برد و در شرایطی که بیش تراز 20 سال از عمر شریفشان نگذشته بود در حوزه درس خارج فقه و اصول بزرگانی چون آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، حاج شیخ ابوالفضل خوانساری ، وحید خراسانی، میرزا جواد تبریزی و فاضل لنکرانی شرکت کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------