آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

اعزام تعدادی از تجهیزات زرهی به مناطق مرزی شمال غرب کشور / نیروی زمینی ارتش: برای امنیت و آسایش ملت در میدان حضور خواهیم یافت



اخبار,اخبار سیاسی,واکنش ایران به جنگ قره باغ
تعدادی از تجهیزات زرهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، به منظور تقویت و پایداری امنیت مرزهای شمال غرب کشور، به این مناطق مرزی اعزام شد.

به گزارش ایسنا، بخشی از تجهیزات زرهی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین با استفاده از تعدادی از خودروهای ترابری و تانک بر تولید و بهینه شده توسط نیروی زمینی ارتش با حضور معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسئولان استانی به مناطق مرزی شمالغرب اعزام شدند.

 

سرتیپ دوم علی پور معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش نیروهای مسلح در تأمین امنیت بیان کرد: خط قرمز نیروهای مسلح کشور، امنیت و آسایش ملت ایران است و نیروهای مسلح برای حفظ این دو مولفه مهم در هر مکان و در کسری از زمان برای نقش آفرینی در میدان حضور پیدا خواهند کرد.

 

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی تاکید کرد: در این ماموریت همچنین سرعت عمل و کیفیت خودروهای ترابری سنگین این نیرو که در مراکز تحقیقاتی و بهینه سازی نیروی زمینی، تولید و نوسازی شده اند در اجرای ماموریت واگذاری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

فرمانده سپاه درباره جنگ قره باغ؛ تحولات نظامی نزدیک مناطق مرزی ایران رصد می‌شود

سردار سرلشگر حسین سلامی بعد از ظهر امروز در بازدید از مناطق مرزی اصلاندوز مغان اظهار داشت: در راستای حفظ امنیت مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل یگان مختلف نظامی در نوار مرزی استقرار یافته و در آمادگی ‌کامل به سر می‌برند.

 

وی با اعلام هشدار به کشورهای درگیر در مناطق مورد مناقشه قره باغ افزود: به منظور حفظ امنیت پایدار در مرزهای ایران ضمن اعلام هشدار جدی به کشورهای درگیر در مناطق مورد مناقشه قره باغ، تحولات نظامی نزدیک مناطق مرزی ایران به صورت دقیق رصد می‌شود.

 

سلامی با اشاره به تلاش مرزبانان در مناطق مرزی کشور تصریح کرد: مرزبانان غیور به صورت شبانه روزی برای تامین امنیت و آسایش کشور به ویژه مرزنشینان در تلاش هستند که این زحمات و مجاهدات قابل تقدیر و قدردانی است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش کامل در مناطق مرزی شمال استان اردبیل برقرار است بیان کرد: در حال حاضر با وجود درگیری‌های شدید و سنگین در آن سوی مرزهای ایران در مناطق قره باغ امنیت و آرامش کامل در مناطق مرزی شمال استان اردبیل برقرار است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------