آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

«کیومرث نیازآذری» همدست اکبر طبری دستگیر شد



اخبار,اخبار سیاسی,کیومرث نیازآذری
کیومرث نیازآذری مدیرکل سابق اطلاعات مازندران و همدست اکبر طبری توسط حفاظت اطلاعات قوه‌قضائیه دستگیر شد.

به گزارش فارس، کیومرث نیازآذری توسط حفاظت اطلاعات قوه‌قضائیه دستگیر شد. کیومرث نیاز آذری از زمان تاسیس وزارت اطلاعات تا سال ۸۵ ریاست اداره کل اطلاعات استان مازندران را بر عهده داشت. وی پس از بازنشستگی در سال ۸۵ تقریبا به مدت ۱۰ سال بر صندلی ریاست دانشگاه آزاد مازندران تکیه زد.

 

فرزند کیومرث نیاز آذری، مصطفی نیازآذری، متهم ردیف پنجم پرونده اکبری طبری است که پس از دستگیری طبری از کشور خارج شد. او به مشارکت در تشکیل شبکه در امر ارتشاء و پرداخت رشوه به اکبر طبری به میزان ۵ قطعه زمین در بابلسر متهم است.

 

گفته می‌شود مصطفی نیاز آذری به پشتوانه پدرش، کیومرث نیاز آذری، از رانت‌های مختلف اقتصادی بهره‌مند شده است. مصطفی نیازآذری از عناصر اصلی ارتشاء در شبکه اکبر طبری است که با تشکیل ۱۰ شرکت صوری در داخل و خارج از کشور با نفوذ در بستر قضایی و بانکی کشور و با فاکتورسازی و ثبت سفارش‌های صوری اقدام به خروج ارز از کشور کرده و از این طریق به اموال نامشروع زیادی نیز دست پیدا کرده است.

 

رسول قهرمانی، نماینده دادستان در پرونده طبری، پیرامون ارتباطات مصطفی نیازآذری و طبری گفته است: فرار مصطفی نیاز آذری در قبال رشوه‌ای است که اکبر طبری از او گرفته است که قریب به ۱۵ هزار متر زمین و ۳ طبقه ویلای لوکس به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال در بابلسر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------