آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

آشنا: امیدوارم مسئولان ذی‌ربط حداقل یک مسیر نفوذ را شناسایی کنند



حسام الدین آشنا،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
حسام الدین آشنا، مشاور روحانی بعد از استعفای رسمی از ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر به حواشی انتشار فایل صوتی ظریف و استعفای خود واکنشی متفاوت نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، در پی اتفاقات اخیر در خصوص سرقت یک فایل صوتی و استعفای دکتر حسام الدین آشنا به دلیل این موضوع، رئیس جمهور طی حکمی دکترعلی ربیعی را به عنوان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب کرد.

 

آشنا در توئیتر خود نوشت: "حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست که آشنا سخن آشنا نگه دارد".

 

حسام الدین آشنا،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

 

 

امیدوارم مسئولان ذی‌ربط حداقل یک مسیر نفوذ را شناسایی کنند

حسام الدین آشنا بعد از خداحافظی با پاستور واینکه صندلی خود را به علی ربیعی سپرد اقدام به ارایه توضیحاتی در توئیتر کرد.

 

 آشنا بعد از استعفا از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در یک رشته توییت، درباره درز کردن فایل صوتی گفتگوی محرمانه وزیر امور خارجه و پیامدهای آن توضیح داد:

 

**مرکز بررسی‌های استراتژیک علاوه بر آن‌که ارائه خدمات مشاوره‌ای، تحلیلی، نظارتی و آگاهی رسانی تخصصی در حوزه‌های راهبردی را در دستور کار خود داشته،مسئولیت مستندسازی دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم را نیز بر عهده گرفته ‌است و تا کنون چهار جلد از این مجموعه را آماده انتشار نموده‌است.

 

‏**و در ادامه همین مسیر، در آذرماه 1399 مسئولیت نظارت بر اجرای قرارداد نهاد ریاست جمهوری با شخصی حقیقی برای تولید و تدوین محصول فرهنگی- هنری «کارنامه/آن سوی دولت» نیز بر عهده این مرکز نهاده شده‌است.

 

**برنامه‌ی «کارنامه/آن سوی دولت» مطابق ضمیمه قرارداد با هدف ثبت تلاش‌ها، دستاوردها و تجارب وزرا و معاونین رئیس جمهور از طریق گفتگوی صریح، دقیق و نظام‌مند طراحی و اجرا شده‌است.

 

**‏مقرر شده‌ بود گزیده خروجی‌های تصویری و مکتوب برنامه در توافق با مصاحبه‌شوندگان و با اعمال ملاحظات ضروری، از طریق صدا و سیما، نمایش خانگی، مطبوعات و کتاب در دسترس عموم قرار گیرد و نسخه قابلِ انتشار محدود آن نیز طبق استانداردهای مرسوم، آرشیو شود.

 

**‏تولید این برنامه شامل 33 گفتگو با 28 نفر از وزیران و معاونان رئیس جمهور در 28 اسفند 1399 با کیفیت استودیویی و استاندارد پخش تلویزیونی به پایان رسیده و اکنون در مرحله پساتولید، تکمیل و اعمال اصلاحات مورد نظر مصاحبه شوندگان قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------