آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

روحانی: لیست بلندی از کارهایی که دلم می خواست بشود و نشد در دست دارم



حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
روحانی رئیس جمهوری با بیان اینکه می دانم در طول سه سال و نیم گذشته بخاطر مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی، کرونا و حوادث طبیعی ، مردم شرایط سختی را پشت سرگذاشته اند، گفت: همه تلاش این دولت از روز اول فعالیت تا آخرین روز این بوده که مردم در زندگی مشکلات کمتری داشته باشند.

به گزارش جماران، رئیس جمهور افتتاح صدها کیلومتر پروژه ارتباط ریلی در یک روز را افتخار آمیز دانست و گفت: ریل بهترین وسیله و مسیر ارتباطی برای حمل و نقل مسافر و بار است و در این دولت اقدامات بسیار بزرگ و مهمی در زمینه راه ، بزرگراه ، راه آهن و بنادر انجام شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز پنج شنبه همزمان با عید سعید غدیر در هشتاد و ششمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید و افتتاح طرح های ملی ریلی و آزادراهی وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: امروز به رغم شرایط سخت ناشی از جنگ اقتصادی و کرونا، شاهد افتتاح طرح های بسیار مهمی در حوزه ریلی و آزادراهی در استان های مختلف کشور بودیم که بسیار افتخار آمیز است.

 

دکتر روحانی موضوع ریل را از موضوعات مهم و با اهمیتی که همواره مورد توجه قرار داده است، عنوان کرد و افزود: وزارت راه و شهرسازی در دولت های یازدهم و دوازدهم تلاش ها و اقدامات زیادی در زمینه توسعه راه آهن و همچنین بزرگراه ها و راه های ارتباطی در کشور انجام داد که جای قدردانی دارد.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه می دانم در طول سه سال و نیم گذشته بخاطر مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی، کرونا و حوادث طبیعی ، مردم شرایط سختی را پشت سرگذاشته اند، گفت: همه تلاش این دولت از روز اول فعالیت تا آخرین روز این بوده که مردم در زندگی مشکلات کمتری داشته باشند.

 

این خبر تکمیل می شود....

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------