آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

فرمانده کل سپاه: قدرت دفاعی و تهاجمی ما برای واکنش های سخت به هر دشمنی کاملاً آماده است



حسین سلامی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: در سیاست ها و راهبردهای دفاعی ما هیچ گونه عملی، از هیچ دشمنی، در هیچ نقطه‌ای با هیچ مقیاسی نیست که قابل تحمل باشد و ما را وادار به واکنش های سرسختانه و قاطعانه نکند.

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهرامروز (چهارشنبه) به منظوربازدید از روند آمادگی های دفاعی و رزمی یگان های نیروی دریایی سپاه مستقر در سواحل نیلگون خلیج فارس و تنگه راهبردی هرمز به جنوب کشور سفر کرد.

 

سرلشکر سلامی در حاشیه این بازدید با اشاره به لفاظی‌های اخیر صهیونیست ها علیه ایران اسلامی گفت : دشمنانی که این روزها در مورد نظام مقدس جمهوری اسلامی با الفاظ تهدید آمیز صحبت می کنند؛ به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی باید به این درک از واقعیت قدرت تهاجمی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران و سپاه برسند که در سیاست ها و راهبردهای دفاعی ما هیچ گونه عملی، از هیچ دشمنی، در هیچ نقطه‌ای با هیچ مقیاسی نیست که قابل تحمل باشد و ما را وادار به واکنش های سرسختانه و قاطعانه نکند.

 

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه قدرت دفاعی و تهاجمی ما برای واکنشهای سخت به هر دشمنی کاملاً آماده است، اظهار کرد: ما برای هر سناریویی آمادگی داریم و همان‌گونه که امروز بخشی از این آمادگی ها در کرانه های خلیج نیلگون همیشه فارس مشاهده شد ؛این آمادگی ها در عرصه های مختلف قدرت دفاعی ما وجود دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه این روزها به همه اجزای قدرت خود سر می زنیم، تصریح کرد :امروز سامانه های موشکی، پدافندی، قدرت های دریایی و پهپادی و نیروهای زمینی ما در سطحی از آمادگی های فوق العاده به سر می‌برند که می‌توانند هر تهدیدی را با هر مقیاسی ، در هر نقطه ای پاسخ دهند.

 

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه اگر ناامنی وجود دارد؛ ریشه در سیاست‌های تجاوزکارانه دشمنان ما دارد گفت: دشمنان ما باید بدانند فصل این مسئله گذشته که بتوانند در نقطه‌ای منافع یا نیروهای ما را تهدید کنند اما با عکس‌العملی مواجه نشوند.

 

سرلشکر سلامی در پایان با تاکید بر اینکه پیام ما نه یک پیام دیپلماتیک بلکه پیامی میدانی است و ما در میدان صحبت می‌کنیم ،گفت: کسانی که با ادبیات تهدید آمیز علیه ما صحبت می کنند _از جمله نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سایر مقامات این رژیم  _متوجه پیامدهای خطرناک حرف‌هایی که می‌زنند باشند و در محاسبات شان دقت لازم را به عمل آورند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------