آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

واکنش رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به فیلم‌های اوین



زندان اوین،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به لزوم رعایت موارد امنیتی در زندان‌ها گفت: تصور نکنیم منافقان تغییر رویه داده‌ یا سرویس‌های اطلاعاتی جهان دست از دشمنی با ما برداشته‌اند.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام و المسلمین علی عبدالهی اظهار داشت: اتفاقاتی که اخیراٌ افتاد یک خسارت بزرگ بود که خیلی از زحمات چندین ساله را تحت الشعاع قرار داد و البته ما را نیز متوجه برخی از آسیب ها در حوزه زندان کرد.

 

وی افزود: امروز استکبار جهانی با ابزار رسانه به جنگ با انقلاب مردمی ما آمده و اگر از اصول و اعتقادات خودمان دور شویم آسیب خواهیم دید.

 

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در ادامه با تشریح برخی از آسیب های موجود در زندان ها به تبیین نکات لازم در این زمینه پرداخت.

 

محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها هم در نشست ماهانه با مدیران کل ستادی و استانی  با بیان اینکه دشمن تلاش زیادی را شروع کرده تا به واسطه اتفاقات زندان کارکرد نظام اسلامی را زیر سوال ببرد گفت: دشمن سعی می کند با بزرگ نمایی، سیاه نمایی و دروغ پراکنی دستاورد های حقوق بشری واقعی در زندان ها را زیر سوال ببرد تا از این طریق نظام اسلامی را مورد حمله قرار دهد.

 

وی ا اشاره به وقایع اخیر، گفت: هر چند برخی از رخدادها در محیط زندان به سبب حضور بعضی از افراد طبیعی است اما به واسطه اینکه ما در یک نظام اسلامی هستیم این مسائل حتی در کمترین شکل خود هم قابل قبول نیست و نباید رخ بدهد.

 

رئیس سازمان زندان ها با بیان اینکه دشمن تلاش زیادی را شروع کرده تا بواسطه اتفاقات زندان کارکرد نظام اسلامی را زیر سوال ببرد گفت: دشمن سعی می کند با بزرگ نمایی، سیاه نمایی و دروغ پراکنی دستاورد های حقوق بشری واقعی در زندان ها را زیر سوال ببرد تا از این طریق نظام اسلامی را مورد حمله قرار دهد.

 

حاج محمدی با بیان اینکه بازپروری و بازاجتماعی نمودن زندانیان مهمترین هدف ماست گفت: در ماده ۲ آیین نامه اجرایی جدید سازمان زندان ها، بنا نهادن امور بر پایه احترام و ادب به عنوان اولین زنجیره فعالیت های اصلاحی و تربیتی تعیین شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------