آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

واکنش دادستان کل کشور به مرگ شاهین ناصری: از مسئولان مربوطه سوال کنید | سازمان زندان‌ها: علت فوت اعلام می‌شود



دادستان کل کشور،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
دادستان کل کشور از مکاتبه با مجلس در خصوص ورود به موضوع برگ سبز خودرو خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در گفت‌‌و‌گو با ایلنا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با مجلس در خصوص ورود به موضوع برگه سبز خودرو مکاتباتی داشتید؟ اظهار کرد: بله در این خصوص با مجلس مکاتباتی انجام شده است. 

 

وی در خصوص مرگ شاهین ناصری در زندان تهران بزرگ نیز گفت: از مسئولان مربوطه سوال کنید تا اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند. 

 

 ***

 

اطلاعیه اداره کل زندان‌های استان تهران درباره مرگ شاهین ناصری

در پی فوت یکی از محکومان در ندامتگاه تهران بزرگ، روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان زندان ها،‌ در توضیحات روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران آمده است: محکوم علیه، شاهین ناصری که به دلیل ارتکاب جرایمی از قبیل کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده است، به بهداری زندان مراجعه نموده و اقدامات درمانی توسط پزشک متخصص طب اورژانس انجام می‌گیرد.

 

بنا بر گزارش بهداری ندامتگاه، با توجه به شرایط اورژانسی بیمار، فورا در محل بهداری ندامتگاه، عملیات احیاء (ماساژ قلبی، تنفس مصنوعی و تزریق اپی نرفین و فیکس IV Line) به مدت ۴۵ دقیقه انجام می‌گیرد که علی رغم تلاش‌های فراوان کادر درمان، زندانی مورد اشاره فوت می‌کند.

 

در این اطلاعیه تاکید شده است، علت تامه فوت شاهین ناصری در پزشکی قانونی در دست بررسی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

شاهین ناصری کلاهبرداری حرفه‌ای با ۸ سابقه بازداشت به اتهام کلاهبرداری و جعل و استفاده از سند مجعول و محکومیت متعدد قضایی در استان‌های مختلف در همین عناوین بوده است.

 

 ***

 

اظهارات وکیل شاهین ناصری: بنده فقط در یک پرونده وکیل او بودم که آنهم بسته شد

دیده بان ایران نوشت: با گذشت بیش از دو روز از اعلام خبر فوت «سیدشاهین ناصری» در رسانه های فارسی زبان خارج از کشور و همچنین تایید خبر مرگ این زندانی در زندان تهران بزرگ، به نظر می رسد حواشی درباره آن همچنان ادامه دارد و  اطلاعیه امروز (پنجشنبه - یکم مهر) اداره کل زندان های استان تهران هم بسیاری از پرسش ها درباره این زندانی را بی پاسخ گذاشت.

 

بابک پاک‌نیا، وکیل پایه یک دادگستری درباره همین موضوع و همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار دیده بان ایران که موارد ارتکاب جرم سیدشاهین ناصری چه بوده است؟ ضمن بی اطلاعی از پرونده این زندانی و تاکید بر روی این قضیه که بنده وکیل ایشان نبودم، گفت: شاهین ناصری به‌دلیل ارتکاب جرائم مالی محکوم به زندان شده بود. بنده فقط یکی از پرونده‌های ایشان که مربوط به مسائل مالی می‌شود را در دست داشتم که آن هم بسته شد. از بقیه پرونده‌ها خبر ندارم.

 

پاک‌نیا اضافه کرد: بنده در عمرم حتی یک‌بار هم شاهین ناصری را از نزدیک ندیده ام. در شرایط فعلی هم نمی توانم در خصوص پرونده‌ای که در دست داشتم صحبتی کنم، ایشان دیگر فوت کرده و بهتر است پشت سر مرده حرف نزنیم.

 

این وکیل دادگستری همچنین در پاسخ به این سوال که چرا باید کسی‌که دغدغه‌اش به‌قول اطلاعیه اداره‌کل زندان‌ها جعل اسناد و کلاه‌برداری بوده است بیاید در خصوص پرونده نوید افکاری که یک پرونده سیاسی است صحبت کند، اظهار کرد: اهل نیت‌خوانی نیستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------