آخرین اخبار سیاسی

معین الدین سعیدی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

معین الدین سعیدی: کودکان کار و نحیف شدن سفره های مردم مهمتر از بگیر و ببندهای حجاب نیست؟

نماینده مردم چابهار، ضمن انتقاد از وضعیت فعلی کنترل حجاب در خیابان ها، تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید به رویکرد امامین انقلاب رجوع…

مشاور نظامی فرمانده‌ی کل قوا: حادثه هواپیمای اوکراینی به خاطر عدم یکپارچگی ما اتفاق افتاد



امیر سرتیپ خلبان حبیب بقائی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
امیر سرتیپ خلبان حبیب بقائی فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش درباره حادثه هواپیمای اوکراینی گفت: این اتفاق به خاطر عدم یکپارچگی ما اتفاق افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برنامه تلویزونی «دستخط » این هفته با حضور امیر سرتیپ خلبان حبیب بقائی فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش روی آنتن شبکه 5 سیما رفت.

 

امیر سرتیپ حبیب بقائی از مشاوران فرماندهی کل قوا درباره حادثه هواپیمای اوکراینی گفت: آن زمان که این اتفاق رخ داد من کرمان بودم؛ مراسم حاج قاسم بود. باید نظم و انضباط یکپارچه‌ای داشته باشیم.

 

وی افزود: تمام مراکزی که شبکه منطقه و موقعیت آن را کنترل می کند باید آدم های بسیار باسواد باشند و یک میکرون خطا قابل گذشت نیست. خطای اول در زدن دکمه، خطای آخر است. اگر مکالمات کمی بد رد و بدل شود و من خودم استنباط کنم که این هواپیمای دشمن است، کسی که پشت دستگاه می‌نشیند فهم داشته باشد و همه این مسائل مهم است. همه این مسائل باید توامان باشد. وی در جواب این سوال که یکپارچگی را دارای نقص می بینید؟ گفت: بله.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------