آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

هشدار مطهری به جمهوری آذربایجان: به جای خیانت به دامان مادرت، ایران بازگرد



علی مطهری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
علی مطهری در توییتی نوشت: جمهوری آذربایجان به جای خیانت به مادر خود ایران، بهتر است به دامان مادرش بازگردد وگرنه همان درسی را که ‎صدام گرفت دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، علی مطهری نایب رییس پیشین مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت: ایران باید در مقابل طرح خائنانه ‎جمهوری آذربایجان و ‎ترکیه و ‎اسرائیل مبنی بر ایجاد دالان زنگزور که مرز ‎ارمنستان با ایران را ازبین می‌برد و یکی از راه‌های ایران به اروپا را مسدود می کند، به هر قیمتی بایستد.

 

 جمهوری آذربایجان به جای خیانت به مادر خود ایران، بهتر است به دامان مادرش بازگردد وگرنه همان درسی را که ‎صدام گرفت دریافت خواهد کرد.

 

علی مطهری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
علی مطهری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

 

***

 

احمدی‌بیغش: در صورت استمرار ماجراجویی ترکیه و آذربایجان، نخجوان و قره‌باغ را به ایران باز می‌گردانیم

احمدی‌بیغش نماینده مجلس در توئیتی در واکنش به اظهارات اخیر الهام علی اف در توئیتی نوشت: در صورت استمرار ماجراجویی، نخجوان و قره‌باغ را به ایران باز می‌گردانیم.

 

وی در توئیتی در این باره نوشت: در صورت استمرار ماجراجویی ترکیه و رفتار ناشیانه جمهوری آذربایجان، نخجوان و قره‌باغ را به ایران همان سرزمین اصلی آنها باز می‌گردانیم.

 

گفتنی است که چندی پیش علی اف درباره رزمایشهای ایران و عبور کامیونهای ایرانی اظهار نظر کره بود که با واکنش های بسیاری در کشور روبه رو شد. دلیل حساس شدن موضوع کامیون های ایرانی و نیز رزمایش های ایران را باید در نتیجه جنگ اخیر قره باغ جستجو کرد بخشی از خاک آذربایجان یعنی نخجوان از سرزمین اصلی جداست و خاک ارمنستان میان این دو بخش قرار گرفته است.  در نتیجه، آذربایحان برای برقراری ارتباط زمینی با نخجوان همیشه محتاج ایران بود. اما پس از جنگ قره باغ، آذربایجان کنترل جاده ترانزیتی منتهی به نخجوان را به دست گرفت و از ایران بی نیاز شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------