آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

آیت الله نوری همدانی: عده ای فکر می کردند روی کار آمدن طالبان به نفع ایران است/ آن ها به دنبال شیعه کشی هستند



دیدار رئیس سازمان بسیج و آیت الله نوری همدانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز در دیدار سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چندی پیش عده ای فکر می کردند روی کار آمدن طالبان به نفع ایران است اما امروز مشخص شده که آنها به دنبال شیعه کشی هستند و حقوق اقوام و مذاهب را محترم نمی شمارند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید جهاد و سازندگی دو وظیفه مهم بسیج دانست و گفت: امروز به دلیل ناراحتی شدید مردم از وضع معیشت بسیج به مباحث سازندگی و توسعه کشور بیش از همیشه ورود و به دولت کمک کند تا بخشی از انتظارات مردمی برآورده شود.

 

وی روز پنجشنبه در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین در قم، افزود: مستضعفین جهان چشم به نهادهایی مانند بسیج دوخته اند؛ امروز ببینید در کشور یمن، افغانستان، سوریه، لبنان و عراق چه خبر است؟

 

آیت الله نوری همدانی گفت: چندی پیش عده ای فکر می کردند روی کار آمدن طالبان به نفع ایران است اما امروز مشخص شده که آنها به دنبال شیعه کشی هستند و حقوق اقوام و مذاهب را محترم نمی شمارند.

 

وی ابراز داشت: بسیج در شرایط حاکم بر منطقه و جهان باید به درستی نسبت به حقوق و وظایف خود آشنا باشد.

 

این مرجع تقلید اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که توسط امام راحل غرس شده است و رسالت این نهاد مردمی بسیار مهم است.

 

آیت الله نوری همدانی یادآور شد: خلاصه بسیاری از رسالت ها و اقدامات سازمان بسیج در احیای معروف و ارزش ها و مبارزه با منکرات تعریف می شود.

 

استاد برجسته حوزه علمیه قم امر به معروف و نهی از منکر را از ویژگی های مهم بسیج دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر ریشه همه خوبی هاست و به فرموده امام علی(ع) فردی که به زبان یا بصورت قلبی نهی از منکر نکند یک انسان مرده است.

 

توصیه آیت‌الله علوی گرگانی در خصوص اخلاص در عمل

آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید اخلاص را نیت الهی را شرط اصلی در قبولی اقدامات و تصمیم گیری‌ها دانست.

 

وی در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین در قم، افزود: اخلاص در عمل کار بسیار سختی است و اگر مقداری دقیق‌تر به کارهای خودمان نگاه کنیم پی می‌بریم که مقدار کمی از اقدامات ما برای خداست.

 

این مرجع تقلید نقش اخلاص در زندگی انسان را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: آن چیزی که به عمل ارزش می دهد همان اخلاص در انجام آن است.

 

استاد برجسته حوزه علمیه قم یادآور شد: اگر اخلاص در عمل ما زیاد شود خداوند مزد آن اخلاص و صداقت را به انجام دهنده آن خواهد داد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در سفر روز پنجشنبه خود به قم با آیات عظام نوری همدانی، مکارم شیرازی، علوی گرگانی از مراجع تقلید و آیات حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه و سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار و گفت و گو می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------