آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ارجحیت اولویت‌های ایدئولوژیک؛ «شنبه» را شکست داد

عضو کمیسیون اجتماعی دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج‌شنبه به جای شنبه را عدم همراهی با یهودیان دانست!.به عقیده بسیاری از صاحبنظران تعطیلی شنبه…

امام جمعه تبریز: چرا در تهران و اصفهان اجازه سوزاندن مازوت نمی‌دهند، اما در تبریز به اوج رسیده؟



امام جمعه تبریز،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
امام جمعه تبریز با انتقاد از بی توجهی به شرایط بحرانی آلودگی هوای تبریز ناشی از سوخت نیروگاه گفت: لازم است وزارت نیرو در این زمینه سریع وارد عمل و این آلودگی فوری رفع شود.

به گزارش موج، سید محمد علی آل‌هاشم در خطبه‌های  امروز نماز جمعه تبریز که با رعایت اصول بهداشتی در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم در این شرایط آن است که چرا با وجود تغییر دولت مشکل گرانی، تورم و عدم ثبات قیمت ها در بازار همچنان باقی است.

 

وی افزود: در پاسخ به این سئوال باید گفت دولت سیزدهم در شرایط بغرنجی قرار دارد و بعضی جریان‌های مغرض عملکرد سه ماهه آیت الله دکتر رئیسی را با دوره ۴ ساله و ۸ ساله دولت‌ قبل مقایسه می‌کنند و این غیرمنصافانه و غیرمنطقی است.

 

خطیب نماز جمعه تبریز افزود: این مقایسه‌ها با هدف این صورت می‌گیرد که القا کنند دولت جدید زمان کافی برای حل مشکلات داشته است بدون اینکه اشاره‌ای به این نکته داشته باشند که اکثر مشکلات فعلی کشور ریشه در عملکرد دولت قبل دارد.

 

امام جمعه تبریز تصریح کرد: شرایط کنونی صبر انقلابی را می‌طلبد و صبری که آرامش و پشتوانه مردمی را دارد و این چیزی است که دشمنان می‌خواهند از کشور و دولت سلب کنند.

 

 آل هاشم تاکید کرد: دولتمردان باید تدبیری اتخاذ کنند که شرایط اقتصادی بهبود یابد و گرانی کالا‌ها و عدم ثبات در قیمتها رفع شود.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه خطبه ها با انتقاد از بی توجهی به شرایط بحرانی آلودگی هوای تبریز ناشی از سوخت نیروگاه گفت: لازم است وزارت نیرو در این زمینه سریع وارد عمل و این آلودگی فوری رفع شود.

 

 محمدعلی آل هاشم افزود: مردم تبریز از عملکرد وزارت نیرو در بی توجهی به سوخت مازوت نیروگاه حرارتی تبریز به شدت گله دارند و باید اقدامات اساسی در این زمینه صورت گیرد.

 

وی اظهار کرد: بنده از وزارت نیرو و وزارت نفت سوال دارم چرا استفاده از مازوت در نیروگاه تبریز به اوج خود رسیده است؟ البته در این میان نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی باید پیگیر باشید چطور می شود در نیروگاه های تهران، کرج و اصفهان اجازه استفاده از مازوت داده نمی شود اما در تبریز اجازه استفاده از مازوت در نیروگاه حرارتی داده می شود؟

 

خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به پیگیری استاندار آذربایجان شرقی در این خصوص، ابراز امیدواری کرد این پیگیری‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه منجر شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------