واکنش شدید امام جمعه اهواز به انتصابات فامیلی در دولت رئیسی/ انتقاد تند شاعر نزدیک به بیت رهبری و فعال رسانه ای اصولگرا



امام جمعه اهواز،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
امام جمعه اهواز گفت که رویکرد دولت قبل به تعبیر حضرت آقا این بود که هشت سال معیشت مردم را شرطی کردند و همه چیز مشروط به رابطه و تعامل افراطی با دنیای غرب شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: چند مانع سر راه اجرای عدالت قرار گرفته است؛ چرا در جامعه‌ی ما اجرای عدالت به شکل واقعی انجام نمی‌گیرد؟ اولین مورد خوی ستمگری بعضی قدرتمندان است که وقتی به قدرت می‌رسند مانع اجرای عدالت می‌شوند.

 

وی افزود: دومین مورد روحیه‌ی ظلم‌پذیری توده‌ی مردم است، همان آتش به اختیاری که رهبری فرمودند اینجا به کار می‌آید که اگر دیدید مسئولی سوار ماشینی کذایی شده شما تذکر دهید، آقای مسئول بعد از ۴۲ سال انقلاب نمی‌تواند سفره‌های ما شاهانه باشد، ماشین‌های ما نباید کذایی باشد، اینکه بعضی‌ها ۶۰ و ۷۰ میلیون حقوق بگیرند را مردم نمی‌پسندند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با اجرایی شدن عدالت در جامعه عنوان کرد: الآن در راس دولت انقلابی رئیس‌جمهوری است که نشان داده هر کجا رفته فسادستیز بوده و قطعا در برنامه‌شان است اما طی یک و دو ماه نمیتوان کاری کرد چرا که بعضی‌ها هستند که به راحتی دست برنمی‌دارند اما اندک اندک انشالله این اتفاق خواهد افتاد.

 

وی افزود: اما ما مردم نیز بدون اینکه بخواهیم صحنه‌سازی داشته باشیم یا به خیابان بیاییم باید در میدان باشیم تذکر دهیم.

 

موسوی‌فرد بیان کرد: ما به شما رای ندادیم که فلان مسئول ،داماد و فرزندت را سر کار بیاوری و بهره‌مند شوند؛ مسئول باید مثل مردم و بین آن‌ها زندگی کند؛ اگر ما بخواهیم عدالت اجرا شود لازمه‌ی آن مطالبه‌گری مردم است.

 

وی افزود: معنای مطالبه‌گری در خیابان‌ها ریختن نیست بلکه آنقدری تذکر دهیم که مسئول خاطی مستاصل شود و جرات تکرار نداشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان در تحلیل عملکرد دولت قبل بیان کرد: رویکرد دولت قبل به تعبیر حضرت آقا این بود که هشت سال معیشت مردم را شرطی کردند و همه چیز مشروط به رابطه و تعامل افراطی با دنیای غرب شد.

 

وی با بیان اینکه رویکرد دولت تغییر کرده، افزود: اما اکنون نگاه‌های دولت ۱۸۰ درجه تغییر کرده است و باید حداقل یک سال برای حصول نتیجه صبر کرد اما اندک اندک هم شاهد اتفافاتی هستیم.

 

موسوی‌فرد در تشریح عملکرد ۱۰۰ روزه‌ی دولت جدید گفت: در کمتر از چند ساعت شاهدیم که معاون اول و چند روز بعد رئیس جمهور به مناطق زلزله‌زده می‌آیند و دولت با روحیه‌ی جهادی در میدان است.

 

 ***

 

کنایه تند شاعر نزدیک به بیت رهبری به دولت رئیسی

دیده بان ایران نوشت: "علیرضا قزوه" شاعر نزدیک به بیت رهبری، از انتصاب فامیلی  در دولت سیزدهم انتقاد کرد.

 

علیرضا غزوه نوشت: شد صورت خلق سرخ از سیلی تان کو تجربه؟ کو مدرک تحصیلی تان این دولت انقلابی ماست نه دولت انقلاب فامیلی تان

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

***

 

انتقاد فعال رسانه ای اصولگرا از انتصاب های فامیلی در دولت سیزدهم: آقای رئیسی! ما را به دُم خر نبندید

دیده بان ایران نوشت: محمد مهاجری فعال رسانه ای اصول گرا به انتقاد از انتصاب های دولت ابراهیم رئیسی پرداخت.

 

مهاجری خطاب به رئیس دولت سیزدهم نوشته است:

این داستان را شنیده اید لابد که پیرمردی روستایی به حال مرگ افتاد. در همان حال تصمیم گرفت از همه نزدیکان و دوستانش حلالیت بطلبد و طلبید. در پایان یادش آمد که از شترش هم حلالیت بطلبد. سراغ او رفت وگفت بسیار اتفاق افتاد که بار سنگین بر پشتت گذاشتم؛ بسیاری اوقات،گرسنه و تشنه ماندی؛ بسیاری اوقات تو را به سرعت دواندم و... حالا آمده ام که بگویم حلالم کن. 

 

شتر گفت همه را حلال کردم جز یکی را. 

 

مرد بیمار پریشان شد و  پرسید: چیست آن یکی؟

 

شتر گفت روزی خواستی مرا برای حمل بار از طویله بیرون ببری. خود سوار بر الاغ شدی و  برای اینکه من دنباله رو تو باشم  افسارم را به دم الاغ بستی. مرا پیش الاغ، خرد و حقیر کردی. از این یکی نمی گذرم.

 

آقای رئیسی! سخن سربسته می گویم. بعضی انتصاب های دولت شما ، تحقیر ملت است و بستن افسار آنها به دم خر! 

 

پیدا کردن نمونه هایش سخت نیست. من خجالت می کشم بعضی عملکردها و حرفهای منصوبان شما را تکرار کنم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------