آخرین اخبار سیاسی

معین الدین سعیدی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

معین الدین سعیدی: کودکان کار و نحیف شدن سفره های مردم مهمتر از بگیر و ببندهای حجاب نیست؟

نماینده مردم چابهار، ضمن انتقاد از وضعیت فعلی کنترل حجاب در خیابان ها، تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید به رویکرد امامین انقلاب رجوع…

رحیم صفوی: نباید انتظار داشت مشکلات ۳۰ ساله اصفهان را ۳۰ روزه حل کرد



رحیم صفوی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: لازم است مردم و جوانان اصفهان شرایط حساس داخلی و خارجی کشور را در نظر بگیرند و در برابر نیت بیگانگان هوشیار باشند.

به گزارش ایرنا، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی عصر پنجشنبه در مراسم نکوداشت سالگرد درگذشت حجت الاسلام جواد اژه‌ای در گلزار شهدای شهر اصفهان گفت: قبول دارم که در برخی مسائل حوزه آب اصفهان کم‌کاری و کم توجهی شده است اما مردم شهیدپرور اصفهان همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و وفادار هستند.

 

وی با اشاره به رخدادهای اخیر بر سر آب زاینده رود در اصفهان تصریح کرد: مردم شریف اصفهان مطمئن باشند همه کارگزاران در سطوح ملی و استانی برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان اصفهان بسیج شده اند که نتیجه آن توسط مسوولان اجرایی کشور اعلام خواهد شد.

 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: جمعی از فرزندان شما مردم اصفهان در تهران نیز به رفع و حل مشکلات کلان استان اصفهان کمک می‌کنند تا این اقدام‌ها در عمل تسریع شود.

 

وی بیان کرد: موضوع آب با معیشت کشاورزان، مسائل زیست محیطی، روحی و روانی و سلامتی عموم مردم اصفهان، مسائل زیرساختی، تمدنی، اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و امنیتی گره خورده است.

 

سرلشکر رحیم صفوی اظهارداشت: من به عنوان یک پاسدار و دستیار و مشاور رهبر معظم انقلاب بسیار امیدوارم که به خواست خدا این امر حیاتی با دستورها و تدابیر ابلاغ شده مسوولان مربوطه در سازمان ها و وزارتخانه‌های مختلف و براساس قانون و عدالت در حوزه های بالادستی، پایین دستی و همجوار حل شود.

 

وی با بیان اینکه بحث آب فقط مربوط به اصفهان نیست بلکه منطقه‌ای، ملی و حتی جهانی است گفت: واقعیت این است که ما در برخی نقاط جهان و منطقه خشکسالی داریم و بحران جدی آب برای همه کشورهای منطقه وجود دارد.

 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: شاید ریشه مسائل اصفهان به ۳۰ سال قبل بازگردد و نباید انتظار داشت مشکلات ۳۰ ساله را ۳۰ روزه حل کرد.

 

وی همچنین درباره شخصیت حجت الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای گفت: وی یک استاد کم نظیر در علوم تربیتی و روانشناسی با دیدگاه مکتب اسلام بود و فلسفه اسلام و تربیت اسلامی را می‌دانست.

 

سرلشکر رحیم صفوی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه خود جمله‌ای درباره این عالم وارسته فرمودند که این شخصیت برجسته و ممتاز سال‌های متمادی مجاهدت‌های بزرگ را با اخلاص و بدون اندک تظاهری عهده‌دار شد.

 

وی با اشاره به شناخت ۴۰ ساله از مرحوم اژه‌ای در حوزه دانشگاهی عنوان کرد: وی دانشمندی کم‌نظیر، عالمی پرکار و کم‌ادعا بود که در خدمات و مسوولیت‌های اجرایی مختلف در حوزه وزارت امور خارجه، مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور، معاون فرهنگی اجتماعی رییس جمهوری وقت، ریاست دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی، مدیرگروه روانشناسی دانشگاه تهران و چندین مسوولیت دیگر هیچگونه تغییری در اخلاق و رفتارش ایجاد نشد و یک انسان متواضع و خوش رفتار بود.

 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: مرحوم اژه‌ای در تفکر و اندیشه خود احترام به مردم، جلب اعتماد افکار عمومی و حفظ سرمایه‌های اجتماعی را یک اصل و ارزش و غفلت از آن را یک خسارت جبران ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی و حکومت می دانست.

 

وی تصریح کرد: مرحوم اژه‌ای حل مشکلات جوانان و میدان دادن به رویش نسل جوان انقلاب اسلامی را نشان‌دهنده آینده روشن برای کشور و ملت می‌دانست.

 

سرلشکر رحیم صفوی با بیان اینکه بیش از ۱۴ اثر علمی از این عالم برجای مانده که منابع علمی خوبی برای دانشجویان است، ادامه داد: مرحوم اژه‌ای به دانش آموزان و دانشجویان نگاه از بالا به پایین نداشت و به امور دانشجویان رسیدگی می‌کرد و برای آن‌ها ارزش قائل بود.

 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بسیار مرحوم اژه‌ای را دوست داشتند، افزود: وی، نماینده رهبر انقلاب در انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا و آمریکا بود و از محیط خارجی و جذب جوانان شناخت داشت.

 

حجت الاسلام جواد اژه‌ای از چهره‌های علمی و دانشگاهی معاصر ایران بود که عمر خود را صرف اعتلای علم و دانش و پرورش استعدادهای درخشان کشور کرد؛ وی مسوولیت‌هایی چون نمایندگی ولی فقیه در امور دانشجویان ایرانی اروپا و آمریکا را بر عهده داشت.

 

این استاد و دانشمند فرهیخته در ۷۲سالگی بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ آبان سال ۱۳۹۹ دیده از جهان فروبست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------