آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

دستور رئیسی در خصوص شب یلدا: نظارت بر قیمت کالاها و بازار را تشدید کنید



ابراهیم رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رییس جمهور بر نظارت دقیق و به هنگام بر قیمت‌ها و کنترل بازار تاکید کرد و گفت: لازم است روند نظارت بر قیمت کالاها به ویژه اقلام ضروری و معیشتی مردم تشدید شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به اهمیت آرامش خاطر مردم در خصوص تثبیت قیمت ها، اظهارداشت: مسئولین مربوطه به ویژه وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار با تشدید نظارت‌ها برای بازار شب یلدا، کاری کنند که مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود با کمبود و گرانی مواجه نباشند.

 

رییس جمهوری، تلاش برای ایجاد نشاط در جامعه را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: هر اقدامی در جهت امید آفرینی و ایجاد نشاط در مردم ارزشمند است و باید تقویت شود.

 

رئیسی همچنین مردم را به مراقبت بیشتر در مقابل جلوگیری از شیوع سویه جدید بیماری کرونا توصیه کرد.

 

رییس جمهوری اخلاص و عمل صالح را رمز ماندگاری و برکت در اقدامات و فعالیت های وزرا و مسئولین عنوان کرد و آنان را به مراقبت نسبت به اطرافیان خود فراخواند و گفت: اطرافیان یک مسئول باید اهل خیر و عمل صالح و مردمدار بوده و در نگاه مردم به فردی شایسته معروف باشند.

 

رییسی تبیین رویکردها و ضوابط حاکم بر لایحه بودجه ۱۴۰۱ و امتیازات و ویژگی‌های این لایحه را ضروری دانست و گفت: تمامی شبهات و ابهاماتی که در مورد این لایحه مطرح می شود باید به دقت مورد بررسی کارشناسان قرار بگیرد و با اظهارنظرهای کارشناسی از سوی متولیان امر همراه گردد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------