آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

طرح صیانت از دستور کار مجلس خارج شد؟



طرح صیانت،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی گفت: این طرح از دستور کار کمیسیون و مجلس خارج نشده و نظر مرکز پژوهش‌ها صرفا مشورتی است.

به گزارش ایرنا، مهرداد ویس‌کرمی عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی اظهار داشت: کمیسیون مشترک مسئول اصلی طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی است. از طرف کمیسیون یزدی‌خواه نماینده تهران در مرکز پژوهش ها حضور یافته و نظرات ذینفعان و مرکز پژوهش‌ها را بررسی و جمع بندی کرده و برای ادامه بررسی‌ها به کمیسیون ارائه خواهد کرد.

 

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص مخالفت مرکز پژوهش‌های مجلس با طرح صیانت تاکید کرد: نظر مرکز پژوهش‌های مجلس نظر مشورتی است و  کمیسیون مجبور به پذیرش نظرات مرکز پژوهشها نیست. روند بررسی طرح صیانت از فضای مجازی در کمیسیون  ادامه دارد و نظر مرکز پژوهش‌ها نیز در کمیسیون مشترک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به اعتراضش نسبت به چرخش نظر کارشناسی مرکز پژوهش‌ها در مورد طرح صیانت گفت:‌ نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌ها با بنده تماس گرفت و اعلام کرد معاونت‌های مرکزها از ابتدا با این طرح مخالفت مخالف بودند اما رئیس مرکز پژوهش‌های سابق و فیاضی معاون مطالعات فرهنگی  مرکز به معاونت‌ها برای اظهارنظر میدان ندادند و نظر خودشان در مورد طرح صیانت را به کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کردند.

 

ویس کرمی با بیان اینکه ایرادات مرکز پژوهش‌ها به طرح صیانت قابل اصلاح است،تاکید کرد:  طرح صیانت از دستور کار کمیسیون و مجلس خارج نشده است و تلاش داریم تا این طرح اصلاح و پخته شود.

 

وی با بیان اینکه کمیسیون برای بررسی نظرات مرکز پژوهش‌ها روز دوشنبه تشکیل جلسه خواهد داد اظهار داشت: یزدی‌خواه در این جلسه گزارشی از روند بررسی طرح صیانت در مرکز پژوهش‌ها ارائه خواهد کرد.

 

عضو کمیسیون مشترک صیانت تصریح کرد: مرکز پژوهش‌ها قبل از اینکه نظر خود را به رئیس کمیسیون صیانت اعلام کند این نظر را در مرکز در رسانه‌ها منتشر کرد که این اقدام به رنگ و بوی سیاسی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------