آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

جلالی زاده: فرزندان مسئولان خارج بروند، اما از امکانات دولتی سوءاستفاده نکنند



جلال جلالی زاده،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: فرزندان مسئولان مثل سایر مردم حق دارند از امکانات خارج از کشور استفاده کنند به شرطی که از امکانات دولتی سوءاستفاده نکرده باشند.

جلال جلالی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حساسیت جامعه نسبت به سفر فرزندان مسئولان به خارج از کشور، اظهار کرد: سفر فرزندان مسئولان به خارج از کشور  با سوءاستفاده از امکانات دولتی و موقعیت پدران خود امری مذموم است و باید با آن مقابله کرد، اما فرزندان مسئولان اگر از امکانات دولتی سوءاستفاده نکنند، مثل سایر مردم حق دارند از امکانات خارج از کشور استفاده کنند.

 

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هزاران نفر به خارج از کشور می روند و فرزندان مسئولان هم می‌توانند به خارج از کشور بروند به شرطی که از بیت المال استفاده نکنند و دل باخته غرب نشده و به کشور بازگرداند.

 

وی ادامه داد: در این مسایل، مسأله اصلی انتقام گیری است؛ یعنی اگر فردی در نظر ما باشد ،تمام اعمال او و خانواده اش باید پوشیده باشد و افشاگری جرم است، اما اگر در خط ما نبود افترا زدن مشکلی ندارد. این مسایل بیشتر جنبه سیاسی دارد و سلیقه ای است که با کدام مسئول برخورد شود.

 

این فعال سیاسی همچنین افزود: این سوال مطرح است چرا فرزندان برخی مسئولان که چهل سال در این کشور مسئولیت داشته و به بیت المال و امکانات  دسترسی دارند ، هم حاضر نیستند در کشور بمانند؟این یک آسیب برای نظام است که باید حل شود.

 

جلالی زاده در پایان گفت: جامعه نسبت به رفتار مسئولان بدبین شده اند و اگر آنها صادقانه هم عمل کنند، مردم با شک و تردید با رفتار آنها برخورد می کنند به هر حال به خاطر سوءاستفاده هایی که شده است مردم بدبین شده اند و باید برای اصلاح این آسیب اقدام جدی کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------