آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

رئیسی: آینده کشور را درخشان می‌بینم



ابراهیم رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس جمهور گفت: پیام امروز شهدا گره گشایی از کار و زندگی مردم است و الان اگر کسی گوش بازی داشته باشد، خوب می‌فهمد که این شهدا با ما سخن می‌گویند.

به گزارش صداوسیما، ابراهیم رئیسی که در مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گمنام در تهران حضور یافته بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید به آنچه که میراث امام (ره) است پایبند باشیم و این در سخن نیست و در عمل است؛ باید مسئولان با همه وجود تلاش کنند تا گره از کار مردم بگشایند و زندگی را برای مردم آسان کنند.

 

رئیس جمهور گفت: امروز وظیفه همه ما این است که از پیام شهدا که حفظ فرهنگ انقلاب اسلامی و همان میراث گرانقدر است پاسداری کنیم انشاء الله خداوند به همه ما، همکاران، دوستان و دولتمردان در سراسر کشور این توفیق را بدهد.

 

وی افزود: اگر انسان گوش خود را باز کند امروز فریاد شهدا در این فضا طنین افکن است که پیام عبودیت پرودگار و خدمت به مردم و نیز دشمن شناسی و دشمن ستیزی است.

 

رئیسی اضافه کرد: پیام شهدا گره گشایی از کار و زندگی مردم است و الان اگر کسی گوش بازی داشته باشد خوب می‌فهمد که این شهدا با ما سخن می‌گویند.

 

رئیس جمهور گفت: من می‌خواهم به همه مسئولین نظام اسلامی در هر کجای از این کشور که هستند بگویم امروز ما آمدیم در این اجتماع و مراسم تشییع ۱۵۰ شهید عطرآگین و همه افراد در هر مکانی که این مراسم را مشاهده می‌کنند بدانند شهدا وظیفه جدیدی به عهده ما گذاشتند و در واقع ما آمده ایم که خودمان درس بگیریم.

 

وی اضافه کرد: این کلاس درس برای همه ما و مسئولین است و با این فضای نورانی و مردم بسیار خوب و خانواده معظم شهداء، وظیفه بسیار سنگینی بر عهده ماست که خدمت خالصانه به مردم داشته باشیم و رصد کنیم تا دشمن در هیچ جای کشور نفوذ نکند و همواره باید مراقب این موضوع باشیم.

 

رئیسی افزود: یقین بدانیم به برکت خون شهدا این کشور را به پیش خواهیم برد و می‌خواهم به همه کسانی که امروز به هر دلیلی ناامید هستند بگویم به برکت خون شهدا امیدوارانه حرکت کنیم.

 

رئیس جمهور گفت: باید به آینده این کشور به برکت این خون‌ها بسیار امیدوار بود و بنده به عنوان یک طلبه که خدمتگزار مردم هستم به آینده کشور به برکت خون شهدا بسیار امیدوارم و آن را درخشان می‌بینم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------