آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

کارشناس مذهبی صداوسیما، مدیرعامل هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان شد/ انتصاب پسر «زاهدی» نماینده مجلس در وزارت علوم



حشمت الله قنبری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی «حشمت الله قنبری» را به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.

به گزارش دیده بان ایران، سید پرویز فتاح، با صدور حکمی «حشمت الله قنبری» را به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.

 

رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی «حشمت الله قنبری» را به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.

 

این هلدینگ بزرگ، مجموعه‌ای از هتل‌ها و مراکز تفریحی که بیش‌تر آن‌ها در دوران پهلوی ساخته‌ شده‌اند و از مالکان خصوصی‌شان مصادره‌ شده‌ و حالا از آن بنیاد مستضعفان‌اند مثل هتل استقلال، هما، اوین،‌ آزادی و انقلاب در تهران.

 

حشمت الله قنبری همدانی متولد سال  1340 و شهر همدان تاریخ پژوه و پژوهشگر تاریخ اسلام است.

 

متن حکم رئیس بنیاد مستضعفان خطاب به حشمت الله قنبری به شرح زیر است:

«نظر به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق ارزنده، جنابعالی را به مدت 2 سال به سمت «مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان» منصوب می نمایم.

 

با عنایت به اولویت و اهمیت مسائل فرهنگی و لزوم تحول بیش از پیش در بهره برداری از امکانات موجود گردشگری، در نظر است موسسه موزه ها از این تاریخ، ذیل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به فعالیت خود ادامه دهد؛ از این رو انتظار می رود با بهره گیری از تجارب درخشان در امر ساماندهی موزه ها و نیز بهره مندی از نظرات خبرگان عرصه سیاحتی و گردشگری در چارچوب مصوبات هیئت مدیره هلدینگ، نسبت به اعمال اصلاحات لازم در ساختار آن شرکت اقدام فرمایید.

 

امید است با استعانت از خداوند متعال در کمک به پیشبرد اهداف و برنامه های بنیاد و انجام امور محوله موفق باشید.»

 

***

 

پسر زاهدی نماینده مجلس، مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم شد

مهر نوشت: «محمدهادی زاهدی» مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم شد.

 

محمدهادی زاهدی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

بر اساس چارت جدید وزارت علوم تحقیقات و فناوری «محمدهادی زاهدی» به عنوان مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم منصوب شد.

 

وی پیش از این مدیر آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بود.

 

در ساختار جدید وزارت علوم، اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم زیرمجموعه وزیر علوم بوده و مدیر این بخش نیز با حکم وزیر منصوب خواهد شد.

 

در چارت قدیم وزارت علوم، اداره کل تحول اداری و فناوری اطلاعات زیر نظر معاونت اداری مالی فعالیت می‌کرد. همچنین براساس این ساختار پیش از این «مقصود عباسپور» سرپرست اداره کل تحول اداری و فناوری اطلاعات بود که در چارت جدید «هادی زاهدی» عهده دار این سمت شده است.

 

شنیده می شود «محمدهادی زاهدی» فرزند محمدمهدی زاهدی وزیر علوم سابق و عضو فعلی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------