آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

نماینده مجلس: خداداد عزیزی یک انسان بی ریشه و اسطوره پوشالی است



بهزاد رحیمی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم درخصوص اظهارات سخیف خداداد عزیزی قبل از آغاز بازی ایران و عراق درباره «کولبران» گفت: بنده خودم وقتی این ویدیو را دیدم و به‌شدت متاسف و ناراحت شدم. خداداد عزیزی یک انسان بی ریشه است دلیل نمی‌شود چون بازیکن است منکر بی ریشه بودن او شویم! خداداد عزیزی یک اسطوره پوشالی است درستش این است که تمامی مردم مناطق کردنشین و کولبران بر روی دوش او سوار شوند!

به گزارش دیده بان ایران، بازی ایران و عراق با برد تیم ملی جمهوری اسلامی به پایان رسید اما این برد کام مردم مناطق کردنشین را تلخ کرد.

 

پنجشنبه 7 بهمن 1400 در ویژه برنامه شبکه سه صداوسیما به مناسبت بازی ایران و عراق، خداداد عزیزی مهمان این برنامه در اظهاراتی توهین آمیز با اشاره به پرداختن به موضوع گیر کردن مهدی طارمی در برف ترکیه و محدودیت پروازها گفت: «فقط می‌توان از کولبرها کمک گرفت.» نکته حائز اهمیت اینکه پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش به انتقاد کاربران به این توهین نه تنها عذرخواهی نکرد بلکه خطاب به آنها گفت: به موضع گیری مغرضانه یا از سرکج فهمی این گروه از افراد نباید توجه کرد.

 

در همین رابطه با بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم به گفت‌وگو نشستیم که مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

 

*آقای رحیمی! روز پنجشنبه اظهارات از سوی خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال مطرح می‌شود که باعث انتقادات فراوانی از سوی افکارعمومی می‌شود. نظر شما درباره توهین این فرد به کولبران چیست؟

بنده خودم وقتی این ویدیو را دیدم و به‌شدت متاسف و ناراحت شدم. خداداد عزیزی یک انسان بی ریشه است دلیل نمی‌شود چون بازیکن است منکر بی ریشه بودن او شویم! خداداد عزیزی یک اسطوره پوشالی است درستش این است که تمامی مردم مناطق کردنشین و کولبران بر روی دوش او سوار شوند! با اظهارات چنین انسانی شان و منزلت کولبران شریف از بین نمی‌رود. این فرد با توهین به کولبران شان خودش را زیر سوال برده نه شان انسان‌هایی که با «شرافت» دنبال روزی حلال هستند. بنده به‌عنوان نماینده مردم شریف استان کردستان می‌گویم که هم خداداد عزیزی و هم صداوسیما باید به دلیل توهینی که به کولبران و مردم شریف کردستان کردند، عذرخواهی کنند. کولبری زاییده بیکاری و فقر در مناطق کردستان است. دلیل کولبری مردم کردستان این است که افراد نالایقی مثل خداداد عزیزی به منصب و مقامی می‌رسند که همین امر باعث شده امروز فرصت‌های شغلی در کردستان از بین برود و مردم ما مجبور به کولبری شوند. به نظر بنده شان جوانان کردستان بسیار از خداداد عزیزی و امثالهم بالاتر است کسی نمی‌تواند این شان و منزلت را با مسخره کردن از بین ببرد. امثال خداداد عزیزی با پول همین مردم به این جایگاه رسیدند. خداداد عزیزی برای همین توهین‌هایی که به کولبرها کرده چندین میلیارد پول گرفته است!

 

* آیا شما و بقیه نماینده‌های مناطق کردنشین، قصد شکایت از این فرد و پیگیری این قضیه را دارید؟

بله؛ قطعا این قضیه را پیگیری خواهیم کرد. بنده و تمامی نمایندگان کردنشین یک تذکر و اعتراض جدی نسبت به توهین این فرد به رئیس صداوسیما ابلاغ می‌کنیم. باید هم خداداد عزیزی و هم صداوسیما بابت توهین به کولبران شریف به‌ویژه مردم کردستان، عذرخواهی کنند. امیدواریم دیگر شاهد چنین توهین و بی حرمتی‌هایی نباشیم گرچه ما بارها شاهد چنین توهین‌هایی به کردها و کولبرها بوده‌ایم. بنده از رئیس صداوسیما درخواست می‌کنم که از کولبران دلجویی کرده و عذرخواهی کنند. این قضیه باید به‌گونه‌ای پیگیری شود که درس عبرتی برای کسانی باشد که به هر دلیلی به کولبران و مردم شریف کردستان توهین می‌کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------