آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

مجلس فایل صوتی افشا شده از فرماندهان ارشد سپاه درباره یک پرونده مالی را بررسی می‌کند



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس فایل صوتی افشا شده دو فرمانده سپاه را ۴ بار گوش داده و معتقد است که چیز خاصی در این مکالمه گفته نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمود عباس زاده مشکینی درباه انتشار فایل صوتی دو تن از فرماندهان سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران یکی از استراتژیک ترین سرمایه های نظام، کشور و ملت است که نقش آن در حفظ دستاوردهای انقلاب و تامین امنیت مردم برای همه دنیا محرز شده است. 

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد که دشمنان به دنبال گرفتن بهانه برای تخریب سپاه پاسداران هستند و متاسفانه بحث نفوذ هم در کشور ما مسئله ای جدی است. 

 

در روزهای اخیر یک فایل صوتی از گفت‌وگویی بین سرلشکر جعفری فرمانده وقت کل سپاه پاسداران و سردار ذوالقدرنیا معاون سابق اقتصادی و سازندگی سپاه پاسداران در سال ۹۷ منتشر شد که درباره برخی چهره های مرتبط با نیروی قدس سپاه، بنیاد تعاون سپاه و شهرداری تهران سخنانی را مطرح می کرد.

 

عباس زاده با اعلام اینکه این فایل صوتی که در آن دو فرمانده سپاه با یکدیگر صحبت می کنند را چهار بار به طور دقیق گوش داده توضیح داد چیز خاصی در فایل صوتی افشا شده فرماندهان سپاه احساس نکردیم و مسائل معمولی در این فایل صوتی رد و بدل شده است. 

 

به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی نهادهایی هستند که برابر با قانون کار اقتصادی در کشور انجام می دهند و در این فایل هم حرف های عادی گفته شده است. کسانی که می خواستند با انتشار این فایل صوتی آتو بگیرند، بیخود در دلشان قند آب نشود زیرا در این فایل چیز خاصی گفته نشده است.

 

این نماینده مجلس یازدهم گفت اما اینکه چطور این اسناد محرمانه منتشر می شود مسئله ای است که باید بررسی شود و کمیسیون امنیت ملی عندالزوم و نه الزاما هر موضوعی را که با امنیت ملی ارتباط پیدا کند «این موضوع نیز یکی از این موارد است» بررسی خواهد کرد. 

 

عباس زاده مشکینی تاکید که ابعاد این موضوع بررسی خواهد شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------