آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

شورای عالی فضای مجازی با حضور مقامات عالی دولت در جلسه اخیر تصمیم گرفتند اینترنت بین الملل محدود شود



طرح صیانت،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

سایت تبیان، متعلق به سازمان تبلیغات نوشت: این روزها شاهد اختلال در سرویس اینترنت بین‌المللی هستیم که کارشناسان این اختلال را ناشی از کاهش ترافیک اینترنت بین المللی در هفته اخیر می دانند. امروز یکی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر ارتباطات از کلافه شدن مردم بابت اختلال اینترنت گلایه کرده است.

 

در ادامه این مطلب آمده است:  پیگیری‌ها حاکی از آن است که مسئولین به دنبال اجرای محدودیت سقف سرویس اینترنت بین‌المللی هستند و در شورای عالی فضای مجازی در خصوص اجرای این تصمیم به جمع‌بندی رسیده‌اند.

 

در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی با حضور مقامات عالی دولت تصمیم گرفتند سقف ترافیک سرویس بین‌المللی را محدود کنند که با اجرای این مصوبه در روزهای اخیر شاهد اختلال در اینترنت بین‌المللی هستیم.

 

همزمان با اجرای چراغ خاموش این طرح در دولت، مجلس نیز امروز به تصویب طرح صیانت از فضای مجازی رای داده که این مصوبه نیز بر نارضایتی کاربران افزوده است. طرح‌های بدون پشتوانه اقناعی که توان همراه‌سازی افکار عمومی را ندارد از پیش شکست خورده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------