آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟

رئیسی و دولتش نه‌تنها مسئولیت تصمیم خود در اواخر سال ۱۴۰۱ و اقدامات مجموعه وزارت کشور و دیگر ارکان ذیربط را نمی‌پذیرند، بلکه شبکه های…

۱۶۰ نفر از نمایندگان مجلس خواستار بازگشت بررسی طرح صیانت به صحن علنی شدند



معین الدین سعیدی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دغدغه جامعه نسبت به طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، ۱۶۰ تن از نمایندگان در نامه‌ای از رییس مجلس خواستند این طرح در صحن علنی مجلس بررسی شود.

به گزارش ایرنا، «معین الدین سعیدی» در مورد تصویب کلیات طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی افزود: با توجه به دغدغه های جدی که در جامعه نسبت به این طرح وجود دارد و بسیاری از نمایندگان خواستار شفافیت بخشی در این طرح شدند ۱۶۰ تن از نمایندگان بر اساس ماده ۱۶۷ آیین نامه داخلی مجلس از رییس مجلس خواستند که این طرح از دستور کمیسیون مشترک خارج شود و دوباره در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد.

 

سعیدی خاطر نشان کرد: با توجه به نگرانی های جدی در مورد این طرح امیدوارم که هیات رییسه با این خواسته موافقت کند البته باید در نظر داشته باشیم که مرکز پژوهش های مجلس هم مواردی از این طرح را مغایر با قانون اساسی دانسته است.

 

وی افزود: یکی از مطالبات جدی مردم بازگشت بررسی این طرح در صحن علنی بوده است.

 

پیش از این نمایندگان موافقت کرده بودند که این طرح طبق ماده ۸۵ آیین نامه داخلی مجلس در کمیسیون مشترک بررسی شده و به شورای نگهبان ارسال شود و در جلسه صبح امروز هم قبل از بررسی لایحه بودجه، تعدادی از نمایندگان در این مورد صحبت کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------