آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

خطیب جمعه زاهدان: کمر مردم زیر فشار اقتصادی خم شده | بعضی نمی‌توانند ضروریات زندگی را فراهم کنند



خطیب جمعه زاهدان،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
آیت‌الله محامی گفت: کمر مردم در این فشار اقتصادی خم شده و بعضا نمی‌توانند ضروریات زندگی را فراهم کنند لذا باید این احترام به حقوق مصرف‌کننده خود را در اینجا نشان دهد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان اظهار کرد: چنانچه مکرر گفتیم یکی از راه‌های تحصیل تقوا تلاش برای آشنایی بیشتر با مقامات پیامبر اکرم(ص) و ائمه اظهار(ع) است.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هر کس هر چقدر کار کند باید خروجی و محصول آن را به دست آورد جامعه چگونه تربیت شده و باید دید که آیا جامعه ما تربیت اسلامی شایسته داریم یا نه آنچه که می بینیم این است که با تربیت مطلوب اسلامی فاصله داریم.

 

وی ادامه داد: با وجود همه خوبی‌ها و اقدامات مطلوب متاسفانه می‌بینیم صدا و سیمای جمهوری اسلامی آنچنان که باید تربیت اسلامی را میان جامعه ترویج نمی دهد و شاهدیم که مصرف گرایی را در فیلم‌ها نشان می‌دهد که این با تربیت اسلامی سازگاری ندارد.

 

آیت‌الله محامی خاطرنشان کرد: روح حاکم بر صدا و سیما باید تربیت اسلامی باشد و باید در همه برنامه‌های شاد، مناسبتی و سایر برنامه‌ها روح تربیت اسلامی دیده شود.

 

امام جمعه زاهدان با اشاره به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: کمر مردم در این فشار اقتصادی خم شده و بعضا نمی‌توانند ضروریات زندگی را فراهم کنند لذا باید این احترام به حقوق مصرف‌کننده خود را در اینجا نشان دهد.

 

وی ادامه داد: انتظار این است که دولت و قوای مربوطه به دنبال حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و این حمایت‌ها نه تنها باید برای مصرف‌کنندگان باشد بلکه تولید کنندگان نیز نیاز به حمایت دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------