حذف بودجه سنگین جهاد تبیین درپی انتقاد رهبری



حذف بودجه سنگین جهاد تبیین،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ در رابطه با «بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه بودجه سنگین برای جهاد تبیین یک کار غلط است» گفت: مجلس بودجه‌ای که به جهاد تبیین اختصاص داده شده را حذف خواهد کرد.

به گزارش برنا، «رحیم زارع» سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱، در رابطه با «بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه بودجه سنگین برای جهاد تبیین یک کار غلط است» گفت: مجلس بودجه‌ای که به جهاد تبیین اختصاص داده شده را حذف خواهد کرد و این رقم صرف حوزه کسب و کار و معیشت مردم و حوزه های فرهنگی که دستاورد های خوبی را می‌تواند برای کشور به ارمغان آورد، خواهد شد.

 

وی در ادامه با بیان این جمله که «خط قرمز ما بیانات رهبری است» مطرح کرد: تبیین نعمت‌های انقلاب را وظیفه خود می‌دانیم، همه ماموریت داریم تا به نظام و ارزش‌های آن خدمت کنیم، خدمت و تبیین دستاورد های انقلاب نیاز به پول هنگفت ندارد.

 

سخنگوی کمیسیون تلفیق مطرح کرد: تخصیص بودجه به جهاد تبیین نظر کمیسیون تلفیق نبود، این موضوع در صحن مجلس توسط نمایندگان پیشنهاد شد و نهایتا به تصویب رسید. قطعا با نظر رئیس مجلس و سایر نمایندگان بودجه جهاد تبیین حذف خواهد شد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------