آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

امام جمعه تبریز: حامیان اوکراین برای اعدام‌های عربستان خفه‌خون گرفتند/ سلبریتی‌های حقیر داخلی حتی شمع روشن می‌کردند!



امام جمعه تبریز،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
امام جمعه موقت تبریز حمله موشکی سپاه دلیر به مقر جاسوسی و‌ آموزشی صهیونیست‌ها در اربیل عراق اشاره کرد و گفت: درود و آفرین بر دلاورمردان سپاه؛ چراکه امنیت ما خط قرمز ماست و در این خصوص با کسی شوخی نداریم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عالی، امام جمعه موقت تبریز امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور با شکوه نمازگزاران در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین اعدام دسته جمعی روزهای اخیر در عربستان سعودی که ۸۱ نفر را یکجا با شمشیر سر بریدند که ۴۱ نفر از آنها شیعه بودند که اکثر آنها هم زیر سی سال بود.  

 

وی با ابراز تاسف از برخی رفتارهای حقیر جهانی توضیح داد: به جریان اوکراین نگاه کنید که چه جریان‌سازی کردند ولی برای این اعدام خیلی‌ها خفه‌خون گرفتند. 

 

خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد: توییت‌های برخی از سلبریتی‌های حقیر داخلی را نگاه کنید که برای اوکراین چه توییت و استوری‌هایی می‌گذاشتند و حتی شمع روشن می‌کردند. 

 

وی با بیان اینکه اصلا برخی‌ها قبلا لال بودند ولی در جریان اوکراین  زبان باز کردند، گفت: البته همین افراد برای اعدام‌های اخیر عربستان دوباره سکوت کردند و لال شدند. 

 

امام جمعه موقت تبریز خاطرنشان کرد: البته شام غریبان جانسوز برای این اعدامی‌های مظلوم  نشان از افولیت گاو شیرده یعنی عربستان سعودی بود. 

 

وی در ادامه‌ به حمله موشکی سپاه دلیر  به مقر جاسوسی و‌ آموزشی صهیونیست‌ها در اربیل عراق اشاره کرد و گفت: درود و آفرین بر دلاورمردان سپاه؛ چراکه امنیت ما خط قرمز ماست و در این خصوص با کسی شوخی نداریم.  

 

یکی بزنید ۱۰ تا می خورید

امام جمعه موقت تبریز به تذکر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دوران بزن در رو تمام شده است اشاره کرد و گفت:  یکی بزنید ۱۰ تا می‌خورید که این حرف را بارها در عمل هم نشان دادیم. 

 

وی ادامه داد: وقتی پهباد بزرگ گلوبال هاوک آمریکا را سرنگون کردیم، آمریکا هیچ کاری نتوانست بکند  و حتی ترامپ تشکر هم کرد که سرنشین آن را نزده‌ایم یا نمونه دیگر موشک‌باران پایگاه عین الاسد بود که نشان دادیم با کسی شوخی نداریم و ابهت آمریکا را شکستیم.  

 

اگر مراکز جاسوسی جمع آوری نشود خودمان آنها را پاک سازی می کنیم

عالی با تاکید بر اینکه در موضوع اخیر موشکباران مقرر جاسوسی در اربیل هم از خیلی قبل هشدار و تذکرها داده شده بود، تصریح کرد: مسوولان جمهوری اسلامی ایران بارها به دولت عراق و اقلیم کردستان هشدار داده بودند ولی آنها به این تذکر توجهی نکردند و در نهایت خودمان برای جمع‌آوری این مقرر دست به کار شدیم. 

 

وی متذکر شد: این پایان ماجرا نیست و همانطور که سپاه بیانیه داد و سفیر ما اظهار کرد و تذکرات لازم برای جمع‌آوری سایر مراکز جاسوسی داد از این‌رو اگر مقرها پاکسازی نشود خودمان آنها را پاک می‌کنیم. 

 

امام جمعه موقت تبریز با ابراز تاسف از موضع‌گیری برخی از گروه‌های عراقی گفت: آنهایی موضع گرفتند که در سایر چیزها و جنایات و اعدام در عربستان هیچ علائم حیاتی از خود نشان ندادند و موضعی نگرفتند. 

 

وی با تاکید به توصیه رهبری مبنی بر اینکه باید قوی شد، گفت: جریان اوکراین درس بزرگی برای همه شد و طبق رهنمود رهبری باید قوی  شد زیرا قوی نباشیم دشمن ما را می‌شکند. 

 

خطیب جمعه تبریز افزود: دشمن وقتی از خاورمیانه جدید حرف می‌زند و آن را مطرح می‌کند منظورش همین است که عراق و سوریه را تجزیه کند که البته کور خوانده است. 

 

وی در ادامه با قدردانی از زحمات گروه‌های جهادی و خیریه‌ها گفت: انفاق سفارشات قرآن کریم است و خدا به اغنیا دستور داده است تا کمک حال محرومان و کم درآمد باشند؛ از گروه‌های جهادی و‌ خیریه نهایت تشکر را داریم که برای امر مساوات تلاش می‌کنند. 

 

عالی اذعان داشت: الحمدالله در کالاهای اساسی در سطح استان هیچ مشکلی نداریم. 

 

وی در اعلام مناسبت‌های هفته اخیر به رحلت آیت‌الله علوی گرگانی اشاره کرد و گفت: حضور گرم مردم در مراسم تشییع این عزیز ربانی نشان از عُلقه معنوی و عشق مردم به تشییع و مرجعیت و روحانیت است. 

 

عالی ادامه داد: دو ویژگی شاخص اعم از مردمی بودن و زندگی ساده و بی‌آلایش و‌خوشرویی و خوش اخلاقی و همچنین  انقلابی و ولایی بودن او از ویژگی‌های این عالم (آیت‌الله علوی گرگانی) بود؛ مسوولان اداری و روحانیت و هر کسی که عنوان مسوولیت دارد باید مردمی بودن و زندگی ساده داشته باشد زیرا این موجب محبوبیت خواهد بود. 

 

وی در بخش عبادی خطبه‌ها نیز گفت: قرآن برای آینده بشریت و آینده حاکمیت زمین یک وعده روشن و حتمی الهی است و جامعه توحیدی خواهد بود و آثار شرک از بین خواهد رفت. 

 

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه ما در زمان غیبت قرار داریم و وظایفی برعهده‌مان است، گفت: انتظار، صبر و شکیبایی در این دوران طولانی غیبت یک عبادت است و اگر نگاه عمیق به انتظار داشته باشیم به این برخورد خواهیم کرد که انتظار توام با صبر و شکیبایی و امید و ایمان و تقوا باید باشد. 

 

وی متذکر شد: همان‌طور که امام صادق(ع) فرموده است باید فرد مومن در حال انتظار باید اخلاق و محاسن مومن را داشته باشد و اخلاق نیکو کسب کند. 

 

عالی ادامه داد: انسان باید در زمان غیبت با امام زمان(عج) یک ارتباط قلبی داشته باشد. 

 

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما انجام اعمال صالح است، گفت: مهم این است که امام ما را ببیند نه اینکه ما او را ببینیم. 

 

امام جمعه موقت به آسیب‌های مهدویت هم اشاره کرد و گفت: تعیین وقت برای ظهور و آوردن چرایی برای عدم ظهور، ادعای ملاقات مهدویت، تطبیق علائم ظهور، نگاه یک طرفه و یکسویه از جمله این آسیب‌هاست. 

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------