آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

استعفای رئیس روحانی دانشکده پیراپزشکی تبریز یک روز پس از انتصاب



حجت الاسلام حسین جلائی نوبری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
حسین جلائی نوبری که دیروز به سمت ریاست دانشکده پیراپزشکی تبریز منصوب شده بود امروز استعفا داد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام حسین جلائی نوبری که دیروز به سمت ریاست دانشکده پیراپزشکی تبریز منصوب شده بود امروز با بالا گرفتن انتقادات استعفا داد.

 

دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: پیرو اخبار منتشره در مورد انتصاب حجت الاسلام جلائی نوبری به ریاست دانشکده پیراپزشکی به استحضار ملت شریف، دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و منتقدین عزیز می رساند که دانشکده پیراپزشکی بر خلاف اسم آن ترکیبی از گروه‌های متنوع می‌باشد و علاوه بر گروه‌های تکنولوژی تصویربرداری، علوم آزمایشگاهی و هوشبری، گروه‌های معارف اسلامی، ادبیات و تربیت بدنی را نیز شامل می شود.

 

لازم به ذکر است که گروه معارف اسلامی، به تنهایی بیش از یک سوم اعضای هیات علمی دانشکده پیراپزشکی را تشکیل داده و با احتساب گروه‌های ادبیات و تربیت بدنی نصف اعضای هیات علمی دانشکده را تشکیل می دهند.

 

از این رو انتصاب ریاست دانشکده با رعایت نظر اکثریت اعضای هیات علمی و از گروهی که بیشترین عضو هیات علمی را در دانشکده دارد، موضوع غیر عادی نبوده و نیز با در نظر گرفتن رتبه علمی دانشیاری و سوابق مدیریتی متعدد و موفق جناب آقای دکتر نوبری، انتصاب ایشان در این مسئولیت اقدامی خارج از ضوابط و مقررات نمی‌باشد.

 

با وجود این موارد در جهت احترام به نظر بزرگان و خواست مردم بزرگوار، منتقدین دلسوز و رعایت مصالح عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی کردن شیطنت دشمنان نظام، آقای دکتر جلائی نوبری از سمت مدیریت دانشکده پیراپزشکی استعفا نمودند که این امر نشانه درایت، تقوا و دلسوزی ایشان به انقلاب و کشور عزیزمان می باشد.

 

از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر عج، طول عمر مقام معظم رهبری، توفیق و سرافرازی ایران اسلامی و مردم شریف و آگاهمان را خواستاریم.

 

روز گذشته خبری منتشر شد که با حکم بهمن نقی‌پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، حجت‌الاسلام حسین جلائی نوبری به سمت ریاست دانشکده پیراپزشکی تبریز منصوب شد اما این انتصاب با واکنش گسترده‌ مردم در فضای مجازی به دلیل عدم مطابقت تخصص و حیطه کاری رئیس جدید دانشکده مواجه شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------