آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

فرمانده نیروی دریایی سپاه: هر حرکت تهدیدآمیز دشمنان را از مبدأ آن تهدید نابود می‌کنیم



فرمانده نیروی دریایی سپاه،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برای برقراری ثبات امنیت در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز با هیچ کس تسامح نمی کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در جمع برخی مسؤولین و فرماندهان مناطق و پایگاه‌های مستقل نیرو دریایی سپاه  با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام زمان حضرت بقیة الله الأعظم (عج) و شکر توفیق پاسداری ، اظهار کرد:  رزمنده جهادی و انقلابی در هر زمان و مکان موظف است  و تکلیف دارد تا آخرین نفس برای دفاع همه جانبه از منافع و منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدت نماید. همیشه با هوشیاری و بیداری کامل، تحرکات دشمنش را رصد کند. دفاع ما یک دفاع هجومی است و برای دفاع،  اگر حرکت  تهدیدآمیزی از دشمنان انقلاب سربزند ،مبدأ آن تهدید را نابود می‌کنیم.

 

وی با بیان این‌که «دشمنان  همیشه به دنبال فتنه انگیزی  و ضربه زدن  هستند» خاطرنشان کرد: ما بدون این‌که گرفتار غرور و غفلت شویم، باید همواره آمادگی و توان  رزمی خود را بالا ببریم تا از حریم حرم جمهوری اسلامی با صلابت حفاظت و صیانت کنیم. ما با امام و شهدا پیمان بسته‌ایم  تا آخرین نفس پای علم اسلام و دین خدا می مانیم و در کنار  ملت عزیزمان در مسیر گام دوم انقلاب مصمم تر از همیشه  برای تحقق تمدن نوین اسلامی و آماده سازی برای  طلوع خورشید ولایت عظمی  حضرت بقیة الله(ارواحنا فداه) در مسیر ولایت بمانیم .

 

وی تاکید کرد: همه رزمندگان و فرماندهان در نیروی دریایی سپاه از  ستاد فرماندهی گرفته تا آخرین رده عملیاتی، صحنه رویارویی را خوب ارزیابی کنند ،  با چشمان بیدار تحرکات دشمن را رصد  و لحظه ای از عداوت دشمن غافل نشوند. بحمدلله با توکل بر خدا بعد از هشتمین مرحله الحاق تجهیزات تخصصی زیرسطحی، شناورهای تندرو و تجهیزات پهپادی سطح اشراف هوشمند بر خلیج فارس ، تنگه هرمز و شمال اقیانوس هند ارتقا و ارتفاع پیدا کرده و دشمن غدار لحظه ای خواب راحت  نخواهد داشت .

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر حفظ امنیت پایدار  در پهنای خلیج فارس و تنگه هرمز  یادآور شد: همیشه اعلام کردیم تأمین امنیت خلیج فارس بر عهده کشورهای منطقه است و بیگانگان باید زودتر این منطقه را ترک کنند ، وجود وحدت بین  کشورهای اسلامی منطقه ، نشان دهنده ثبات امنیت پایدار است که خط قرمز ما است و  برای برقراری ثبات امنیت در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز با هیچ کس تسامح نمی‌کنیم و اگر کسی بخواهد نقشه شومی یا فتنه ای برای خدشه به امنیت کشورمان  طراحی کند تار و پود آن نقشه شوم را از هم گسسته و متلاشی می کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------