آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

مخبر: با مذاکره مشکل حل نمی‌شود البته باید مذاکره کرد!



محمد مخبر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
معاون اول رییس جمهور گفت: رمز موفقیت ما در تقابل با دشمن که سلاح‌های پیشرفته‌تری از ما دارد، روحیه جهادگونه و فرهنگ مقاومت در بین مردم است.

به گزارش ایرنا، محمد مخبر روز سه شنبه در جریان بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول با بیان اینکه دولت برای پایدار ماندن بیشتر فرهنگ مقاومت از هیچ تلاش و کمکی دریغ نمی‌کند، افزود: ما به صورت ریشه‌ای با دشمن در تقابل هستیم و به هیچ وجه تقابل ما و دشمن از بین رفتنی نیست.

 

معاون اول رییس جمهور بیان کرد: برخی تصور می‌کنند با مذاکره مشکلات برطرف می‌شود البته باید این کار هم انجام و تحریم‌ها برداشته شود.

 

وی با بیان اینکه رفع تحریم‌ها و موفقیت در مذاکرات مستلزم بودن ما در موضع قدرت است، افزود: دشمن باید بپذیرد که نمی‌تواند ما را از بین ببرد که این مهم هم با موشک بالستیک و ... محقق نمی‌شود بلکه با پشتیبانی و روحیه بالای مردم قابل تحقق است.

 

مخبر با بیان اینکه ساواک نزدیک پیروزی‌ انقلاب اسلامی، تعدادی از سرویس‌های اطلاعاتی اسراییل را برای کمک به ایران و مقابله با انقلابیون دعوت کرده بود، گفت: این افراد وقتی روحیه بالای مردم را با وجود شهادت تعداد زیادی از آنها مشاهده کردند متوجه ناتوانی خود برای تقابل با مردم شدند.

 

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه اگر روحیه مقاومت مردم نبود هیچ توفیقی حاصل نمی‌شد، اظهارداشت: این روحیه می‌تواند دشمن را زمینگیر وما را پیروز کند درنتیجه باید روی نقش افراد در پیروزی‌ها کار کنیم.

 

وی با بیان اینکه مردم‌ دزفول در دوران دفاع مقدس در شهر ماندند و شهید دادند، افزود: یک خانواده ۱۱ نفره دزفولی ۹ شهید و یک خانواده دیگر پنج شهید تقدیم میهن اسلامی کرده‌اند.

 

مخبر گفت: چه آنها که شهید دادند وچه آنها که در شهر ماندند با مشکلات زیادی مواجه شدند و استرس هشت ساله جنگ، وضعیت بغرنجی برای آنها ایجاد کرد ولی متاسفانه این موضوع به خوبی منعکس نشد.

 

وی با بیان خاطره‌ای از موشک باران فرودگاه درفول افزود: مردم همواره در طول دوران دفاع مقدس در صحنه حضور داشتند برای مثال اوایل جنگ باند فرودگاه بمباران شد که همراه با چند نفر از بچه‌های مسجد حجت بن الحسن(ع) باند را پاکسازی کردیم.

 

معاون اول رییس جمهور از مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خواست این مقاومت و فرهنگ جهادی مردم را در شهرهایی نظیر دزفول که در وسعت زیادی زیر بمباران بودند، انعکاس دهد.

 

وی افزود: برخی از منازل دزفول چند بار در طول جنگ بواسطه بمباران تخریب و دوباره توسط مردم بازسازی شدند.

 

مخبر بیان کرد: همزمان با موشک باران و شهادت تعداد زیادی از مردم دزفول، کودکان در خیابان مشغول فوتبال بازی بودند که به معنی روحیه بالای مردم شهر بود.

 

وی افزود: مردم‌ ما در دوره‌ای با تفنگ شکاری مقابل دشمن بعثی ایستادند ولی اکنون ما به لحاظ تسلیحاتی از همه کشورهای منطقه بالاتریم.

 

معاون اول رییس جمهور درخصوص بودجه یادمان‌ها و موزه‌های دفاع مقدس گفت: از محل سفر ریاست جمهوری عدد خوبی برای این موزه‌ها در نظر گرفته شده و قرار است برای رفع مشکلات آنها بودجه سه برابر شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------