آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

سردار کوثری: حواشی اتفاقاتِ مشهد یک موضوع داخلی است و ربطی به «فیفا» ندارد



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
سردار اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس یازدهم در رابطه با برخوردهای صورت گرفته به هواداران زن فوتبال در مقابل ورزشگاه مشهد گفت: حذف تیم ملی فوتبال حرف مفت و بی منطقی است و کسی نمی‌تواند تیم ملی ایران را از جام جهانی حذف کند. این اتفاق یک مسئله داخلی است و به فیفا ربطی ندارد. اتفاقا بازی ایران و لبنان به بهترین نحو ممکن برگزار شد. این اتفاق که در زمین فوتبال اتفاق نیفتاده و در حاشیه چنین اتفاق افتاده است.

به گزارش دیده بان ایران، ماجرای حضور زنان باز هم در ورزشگاه حاشیه ساز شد. زنان علی رغم خرید بلیت نتوانستند وارد ورزشگاه امام رضا (ع) شوند از سوی دیگر با تعدادی از زنان و دختران بیرون ورزشگاه که انتظار ورود به استادیوم داشتند با اسپری فلفل برخورد شد، در همین ربطه برای بررسی دلایل و زمینه های برخورد با زنان در حاشیه دیدار ایران و لبنان را که بازتابی جهانی داشت با عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت و گو کردیم.

 

سردار اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس یازدهم در رابطه با برخوردهای صورت گرفته به هواداران زن فوتبال در مقابل ورزشگاه مشهد گفت: مصاحبه در این خصوص فایده ندارد. باید نیروی انتظامی، مسئولان ورزشگاه امام رضا مشهد، فدراسیون فوتبال و به‌طور کلی کسانی‌که در کشور مسئولیت دارند گزارشی ارائه دهند که در آن زمان چه کسانی در آنجا حضور داشتند و بر چه اساسی تصمیم گرفتند که گازاشک آور یا اسپری فلفل استفاده کنند. 

 

فرمانده سابق سپاه پاسداران در ادامه افزود: مسئولان ورزشی باید پاسخ بدهند که چرا به بانوان بلیط فروختند که آن‌ها را راه ندهند؟! باید منتظر بمانیم که مسئولان یک گزارش کامل رائه دهند.

 

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: این گزارش را خود شخص رئیس‌جمهور و وزیر کشور این گزارش را منتشر خواهند کرد.

 

سردار کوثری در خصوص استفاده از اسپری فلفل برای برخورد با زنان پشت در استادیوم اظهار کرد: باید ببینیم چه کسانی و بر چه اساسی تصمیم به انجام چنین کاری گرفتند. در حال حاضر ما اگر بیاییم نظر دهیم خیلی نمی‌شود به آن استناد کرد. 

 

وی با اشاره به اظهارات کاربران برخی شبکه های اجتماعی در رابطه با ایجاد ممنوعیت برای حضور زنان در استادیوم ها مانند آنچه در مشهد رخ داد، خاطرنشان کرد: در این شرایط ما باید توطئه دشمن را خنثی کنیم که تیم ملی‌مان در جام جهانی بسیار پر افتخار عمل کند. ما باید به بازیکنان تیم ملی‌مان روحیه دهیم که یک مقام بالا را در جام جهانی به‌دست آورد. 

 

 فرمانده سابق سپاه پاسداران با تاکید بر مشخص شدن دلیل استفاده از اسپری فلفل  اظهار کرد: باید مشخص شود که چه شد‌ که کار به آنجا کشیده شد؛ ان‌شاءالله در اسرع وقت این کار انجام خواهد شد. مجلس هم سبت به این مسئله حساسیت نشان داده و پیگیری می‌کنیم تا ان‌شاءالله ابعاد مبهم ماجرا مشخص شود.

 

نماینده تهران در مجلس یازدهم  درباره تلاش برخی برای تعلیق و حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی به دیده بان ایران گفت: این یک حرف مفت و بی منطقی است و کسی نمی‌تواند تیم ملی ایران را از جام جهانی حذف کند.

 

کوثری با اظهار این موضوع که از این اتفاقات در حاشیه مسابقات بین‌المللی می‌افتد، گفت: بالاخره از این دست اتفاقات در حاشیه مسابقات بین‌المللی می‌افتد و این اتفاق، از جمله مواردی نیست که به بهانه آن ایران را از جام جهانی حذف کنند. 

 

او با تاکید بر داخلی بودن این اتفاق گفت: این اتفاق یک مسئله داخلی است و به فیفا ربطی ندارد. اتفاقا بازی ایران و لبنان به بهترین نحو ممکن برگزار شد. این اتفاق که در زمین فوتبال اتفاق نیفتاده و در حاشیه چنین اتفاق افتاده است. 

 

نماینده تهران همچنین اضافه کرد: حاشیه به داخل کشور مربوط است و خود آقای رئیس‌جمهور هم اظهار کردند که به این مسئله رسیدگی خواهند کرد.

 

فرمانده سابق سپاه پاسداران در از برگزاری جلسه بررسی اتفاقات مشهد طی هفته آتی در مجلس خبر داد و در همین رابطه به دیدبان ایران گفت: ان‌شاءالله در هفته آینده ما و کمیسیون مربوطه در مجلس بحث کرده و موضوع را دنبال می‌کنیم و به اذن خدا نتیجه را به سمع رسانه‌ها خواهیم رساند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------